Bohinjci so že opozorili državo, da lahko ladjici v prihodnji turistični sezoni ostaneta na suhem, in po županovih besedah skupaj iščejo rešitev. Ladjici namreč nista le vir prihodkov, temveč sta tudi ekološko zelo primerni. Prevoz gostov po jezeru je pač milejša oblika vpliva na okolje od avtobusnih ali avtomobilskih izpuhov. Za nameček pa imajo prevozi po jezeru že desetletja dolgo tradicijo. Lani sta sicer ladjici občini prinesli 70.000 evrov prihodkov. Na ladjicah se je v Bohinju mogoče tudi poročiti, posebno pozornost pa posvečajo tudi izobraženim vodnikom, ki bi jih radi za prihodnje leto izšolali deset.

Problem ladjic in pomolov za pristajanje sovpada tudi z gradnjo čolnarne, ki jo nujno potrebujejo. Lani so inšpektorji kaznovali tiste, ki so čolne čez zimo puščali kar na jezeru oziroma na obali. V zavodu Triglavski narodni park smo izvedeli, da vloge za gradnjo čolnarne še niso prejeli. Že večkrat je bil izpostavljen tudi problem z lastništvom zemljišč, kjer bi čolnarna stala. Na dosedanjih skupnih sestankih so se predstavniki občine in zavoda Triglavski narodni park pogovarjali predvsem o območju Pod Skalco, za katero je občina že pred desetletjem sprejela prostorski ureditveni načrt.šu