Seveda smo najprej pomislili, da je voznik vinjen, a smo misel na to opustili takoj, ko smo stopili iz avtomobila, da bi mu pomagali. Odgovor na vprašanje, kaj je krivo za njegov nenaden in nepričakovan manever, se je namreč razkril kar sam: vsa stekla avtomobila so bila zamrznjena, skoznje se ni videlo dobesedno nič, le na vetrobranskem je sameval očiščen krog oziroma bolj krogec. »Mudilo se mi je v službo,« se je kot v opravičilo, še preden so se voznikova vrata odprla do konca, zaslišalo iz nasedlega avtomobila, trenutek pozneje pa smo spoznali še eno zmoto – za volanom ni bil vinjen voznik, temveč od glave do pet urejena in povsem trezna voznica.

Nikakor ni mišljeno seksistično, šovinistično ali kakor koli diskriminatorno, saj je bil v takšni vlogi zagotovo večkrat že tudi moški: a če je imela gospodična zjutraj toliko časa, da se je tako brezhibno uredila, kar ji je vzelo vsaj pol ure, bi morala imeti še tisto dodatno minuto ali dve, da bi temeljiteje očistila svoj avto. Krog na vetrobranskem steklu (vse okoli pa bela zavesa) pač ni dovolj. Dobra vidljivost je zagotovo eden prvih pogojev za varno vožnjo, zato moramo vsi, ki imamo avtomobile parkirane zunaj, pozimi v jutranji čas odpravljanja od doma pač prišteti nekaj dodatnih minut in speljati, ko so steklene površine očiščene in vidljivost ustrezna. Kaj lahko se namreč zgodi, da bo na mestu omenjenega semaforja naslednjič stal pešec, mama z otrokom...

A ne le videti, v prometu, pozimi pa še posebno, je treba biti tudi viden. Pri nas so prižgane luči podnevi obvezne že več kot 15 let, novejši avtomobili so tudi posebej opremljeni s tako imenovanimi dnevnimi lučmi. A ko se podnevi razmere poslabšajo, moramo nujno vključiti običajne, saj bomo le tako dovolj vidni. Težava je predvsem v megli in snegu, saj pri mnogo avtomobilih dnevne luči delujejo tako, da svetijo le spredaj, zadaj pa ne. Pozimi zato, če zunaj že ne sije sonce, kar prižgite običajne luči – resda boste morda ujezili kakšnega okoljevarstvenika, a varnost je pač na prvem mestu.