ZDA: eno najboljših let v zadnjih 50 letih, zato bo 20-odstotni donos težko ponoviti. Vrednotenja so nadpovprečna, profitne marže blizu rekordov, prostora za izboljšanje poslovanja ni ravno veliko, pričakovana globalna rast pa je manjša kot v preteklosti. Med potencialne favorite lahko uvrstimo sektor tehnologije, ker so vrednotenja zmerna, podjetja pa pokajo od denarja, ter sektor potrošnje, kjer so dividendni donosi precej nad zgodovinskimi in obrestmi, ki jih prinašajo obveznice.
Evropa: favorit številka 2. Evropa je v preteklih letih zaradi strahu pred razpadom zaostala v rasti, trend pa se je leta 2013 obrnil. Tudi leta 2014 lahko pričakujemo rast trgov, saj po vrednotenjih zaostajajo od 15 do 20 odstotkov za ZDA. Še posebno lahko presenetijo nekateri obrobni trgi, kot sta Španija in Italija.
Japonska: letošnja 20-odstotna rast je presenetila, čeprav gredo vse zasluge japonski centralni banki in tiskanju jenov. Japonske korporacije so vso rast ustvarile le zaradi razvrednotenja jena in vprašanje ni, ali je to vzdržen model, ampak koliko časa jim bo to uspevalo.
Trgi v razvoju: razočaranje leta in favorit št. 3. Mislim, da lahko Kitajska preseneti v letu 2014. Indija ima pred seboj globoke reforme ter boj z inflacijo, a kopico dobrih podjetij in milijardni trg. Rusija in Brazilija sta odvisni od cen surovin, zato vsaj v prvem polletju ne pričakujem velike rasti. Na teh trgih je treba izbrati podjetja, ki prodajajo neposredno potrošniku. Te naložbe bodo spet uspešnica tako kot leta 2013.
Slovenija in Balkan: favorit št. 1. Vrag je odnesel šalo. Moramo privatizirati. Interes za naša podjetja je, tečaji pa podcenjeni. To je recept, da slovenski trg leta 2014 pride v peterico najdonosnejših. Telekom, Aerodrom, Cinkarna so le nekatera imena, ki se jim bodo pridružila še nova. Recept za uspeh je tu, če le ne bomo spet počeli neumnosti. Podobna zgodba je tudi največji balkanski trg – Romunija. Vse drugo trenutno ne pritegne zanimanja, a kaj se zgodi, če pride denar v regijo, smo videli v obdobju od leta 2003 do 2007.