»V podjetju Panna smo se za podporo gazel odločili, ker je projekt celoletno zasnovan, zato smo tudi sponzorji v tem času tesno povezani in prepoznavni s samim projektom. Predvsem pa se nam zdi pomembno, da smo ves čas v družbi podjetij, v katerih sta prisotni pozitivna energija in želja po uspehu. Prav gotovo večno tarnanje in računanje na državne subvencije niso pravi recept za dolgoročno uspešen razvoj podjetja,« je poudaril direktor Boštjan Reuh. »Glede na slovensko umetno ustvarjeno paranojo pred tujci se mi zdi več kot dobrodošlo, da je letošnja gazela podjetje v tuji lasti. Panna zelo veliko posluje s tujimi podjetji v Sloveniji in naše izkušnje so odlične. Tuja podjetja cenijo kakovost, red in spoštovanje dogovorov.«

Zadnja leta z obilo spremembami neke vrste preporod doživlja tudi Air France, ki bo prihodnje leto obeleževal deseto obletnico letalske povezave med Ljubljano in Parizom. »Z gazelami smo si na neki način podobni. Vsi stremimo k temu, da postanemo najboljši na svojem področju. Veliko stavimo na inovacije,  udobje ter zadovoljstvo naših strank. V ta namen podjetjem nudimo program za optimizacijo stroškov letalskih potovanj BlueBiz, ki je bil na našem tržišču zelo dobro sprejet. Program je primeren za vsa podjetja ne glede na njihovo velikost. Ponosni smo na dejstvo, da je kar nekaj podjetij, ki sodelujejo pri izboru, včlanjenih v program BlueBiz,« pravi Uroš Majcen. In kakšne načrte ima družba Air France za leto 2014 predvsem glede projektov v Sloveniji? »Od aprila 2014 naprej bomo imeli na relaciji Ljubljana–Pariz večje letalo, uvedli bomo poslovni razred in s tem potnikom omogočili udobne in hitre povezave do naših destinacij.« jpš