Vse se začne že pri motorju. Kar predstavljamo si, kakšen bo odziv, ko bo dolgoletni uporabnik nemških limuzin slišal, da lexus GS 300h v sebi skriva hibridni motor. Verjetno približno takšen, kot če bi lačnemu gozdarju za večerjo ponudili zelenjavno juho. Zgolj vzvišeno bo zamahnil z roko, svojega mnenja pa ne bo spremenil niti po prvih trenutkih uporabe. Tako kot zelenjavna juha na začetku ne ponudi nobenega občutka sitosti, niti hibridni motor avtomobilskim zanesenjakom ne ponudi nikakršnega voznega užitka. Še toliko manj, kadar do konca pritisnejo stopalko za plin, saj zaslišijo zgolj nadležen zvok, učinka na cesti pa je malo. Toda ko mine nekaj časa, pride do sprememb. In to zelo koristnih. Lačen gozdar namreč ugotovi, da je z zelenjavno juho prejel hrano, ki jo je potrebovalo telo, ne pa lačne oči, ter da pozitivno vpliva tudi na prebavo, voznik hibridnega lexusa GS pa spozna, da lahko z umirjeno desno nogo pride do elegantne vožnje tudi pri višjih hitrostih. Še malce bolj gosposko pa se počuti, ko na neki kraj pride povsem potihoma, saj njegov lexus okolico omreži s svojim zunanjim videzom in ne zvokom motorja.

Z umirjeno vožnjo se močno zniža tudi poraba bencinskega goriva, kar naj bi bila glavna prednost hibridnega motorja. Povsem brez težav se lahko doseže porabo okoli sedmih litrov, z malce potrpljenja celo manj, a tovarniška obljuba o zgolj 4,7 litra porabe na sto prevoženih kilometrov je utopija. Prav zato bolj agresivni vozniki najprej zavijajo z očmi, ko njihova poraba naraste blizu devetim litrom, toda ko se malce prilagodijo umirjenemu duha avtomobila, hitro pride do vzajemnega zadovoljstva. Za baterijo pri Lexusu sicer ponujajo desetletno garancijo, hibridni motor pa zmore skupno 223 konjskih moči (164 kW), od tega bencinski motor 143 konjev (105kW). Končna hitrost je 190 kilometrov na uro, do stotice pa GS 300h požene v 9,2 sekunde.

Potniki v 4,85 metra dolgem vozilu (prtljažnik pogoltne 468 litrov) hitro najdejo udobno namestitev, toda marsikdo se bo obregnil ob številne gumbe na armaturni plošči. Teh je na vse strani veliko, predvsem pa več kot v nemških konkurentih. Bolj logično vse postane ob uporabi, saj se voznik ob kilometrini zave, da mu pridejo prav (skoraj) vsa stikala, a kljub temu bi nam ustrezala malce bolj prečiščena komandna plošča. Zadovoljstvo dvigne vgrajen brezžični vmesnik za internet, ki oddaja signal ob prižganem motorju, zato lahko potniki med vožnjo brskajo po svetovnem spletu. Prav nobenih različnih pogledov pa ne bo pri ceni. Ta je v Sloveniji za vstopni model GS 300h s popustom 39.900 evrov. Znesek, ki zna prepričati marsikoga.