V regiji, kjer je zahodnjaška glasba že dodobra prodrla med mlade, je bil njen izbor pesmi resna ovira na poti do zmage. Klasično arabsko glasbo vzljubila, ko je študirala operno petje. Spominja se, da ji je takrat še posebej k srcu prirasla libanonska pevka Fairuz. Preselila se je v Maroko, kjer jo je prijatelj prepričal, da se preizkusi v glasbeni oddaji. Z nastopom v arabski različici britanske franšizne oddaje Talentov je navdihnila že skorajda politično obarvane razprave. Kopja se niso lomila le ob njenih nastopih, temveč tudi ob zadržkih nekaterih, kaj za vraga išče Američanka v oddaji, namenjeni arabski publiki. »Poje glasbo, ki med mlajšim občinstvom izginja,« je za New York Times povedal eden njenih zagovornikov v žiriji, iraško-ameriški glasbenik in kurator Bližnjevzhodnega kulturnega centra na Manhattnu Amir ElSaffar.

Po razglasitvi rezultatov je Groutova znova pojasnjevala, koliko ji kot povezovalni element med kulturami pomeni glasba. Medtem ko so člani plesne skupine Sima s svojim nastopom razvneli občinstvo in svojo zmago posvetili miru v svoji domovini, je ena izmed finalistk razlagala, zakaj da je iz oddaje izšlo več zmagovalcev. Tudi za pevko Nadžvo Karam »sedem tonov v glasbi« predstavlja univerzalni jezik, ki gradi mostove med različnimi kulturami. Za novičarski portal Emirates 247 je priznala, da je Nearabcem zagotovo težko peti arabsko glasbo, s tako avtentičnim nastopom, kot ga je pokazala Jennifer Grout, pa se vendarle odpira prostor njenega širjenja.