Po podatkih Googla ljudje za odločitev o tem, kje bodo letovali, povprečno porabijo 42 dni in obiščejo 11 spletnih mest. Prav zato je za turistične ponudnike prisotnost na spletu nujna.
Ponudniki v turizmu težko vzdržujejo ažurnost svoje ponudbe na številnih portalih. Uroš Čimžar iz podjetja Domovanje jim svetuje orodja za avtomatizacijo, kar pomeni, da ko spremenijo podatke enkrat, se ti osvežijo na več spletnih mestih.
»Vsak, ki se želi ukvarjati s turizmom, potrebuje učinkovito spletno stran. To med drugim pomeni, da so tam predstavljene ključne informacije o aranžmajih, pregledne cene in pa jasno izpostavljena možnost rezervacije ali povpraševanja. Dobra spletna stran svoje obiskanosti ne prepušča naključju, zato je pomembna tudi uvrstitev v iskalnikih. Hkrati mora biti ponudnik prisoten tudi na turističnih portalih, kot so TripAdvisor, Airbnb in Booking,« meni Uroš Čimžar, direktor podjetja Domovanje, ki letos praznuje svojo 10-letnico.
Podjetniki se srečujejo s težavo, kako vzdrževati ažurnost na vseh teh portalih. »Če želiš prikazati aktualne informacije o ponudbi, cenah in rezervacijah na svoji strani in še na desetih portalih, osveževanje vzame veliko časa, ki ga podjetniki nimajo,« nadaljuje Čimžar. Posledica so zastarele in nepopolne informacije, ki odvrnejo turiste. Ponudniki si lahko pomagajo z avtomatizacijo.
Portali, kot sta TripAdvisor in Airbnb, omogočajo osveževanje rezervacij z Googlovim koledarjem. Čimžar je povedal, da je Googlov koledar mogoče vgraditi v spletno stran, ki jo podjetje izdeluje pod znamko SpletneStrani.si, hkrati pa ga povezati s turističnimi portali. Tako podjetnik podatek o prostih zmogljivostih vnese samo enkrat. Poleg te osnovne rešitve so danes na voljo tudi sistemi za spletne rezervacije in osveževanje podatkov na več mestih hkrati. V tujini jih poznajo kot Channel Management. aj