Projekt večkanalne prodaje zagotavlja podjetju, da bodo tudi njegove poslovalnice v manjših krajih s povezovanjem s spletno trgovino pridobile celoten nabor izdelkov in velikostnih številk. Po spletu naročeno blago bo mogoče prevzeti na domu ali v najbližji Hervisovi poslovalnici in če bo potrebna zamenjava kupljenega blaga, bo to mogoče storiti nemudoma na kraju samem. Poleg tega bo mogoče izdelke preizkusiti v fizični trgovini ter jih nato s pomočjo kod QR ob izdelkih in na podlagi svetovanja prodajalcev naročiti v Hervisovi spletni trgovini.

S svojimi pametnimi telefoni in s tabličnimi računalniki, ki bodo nameščeni v Hervisovih poslovalnicah, zajetih v ta projekt – v Sloveniji bo teh sprva 10, skupaj v regiji CEE pa 100 – se bodo kupci lažje sprehajali po Hervisovi spletni trgovini in izbirali izdelke. Želene izdelke bodo lahko izbrali v svoji najbližji Hervisovi poslovalnici ter jih preprosto naročili domov, kar je izjemno praktično zlasti pri nakupu večjih in težjih kosov športne opreme. Poleg tega bo mogoče športno opremo, ki jo bo kupec naročil po spletu, brez stroškov poštnine prevzeti v kateri koli izbrani Hervisovi poslovalnici v Sloveniji. Nov način nakupovanja so na simpatičen način predstavili tudi znani športni obrazi, ki želijo prek kratkih videov storitev približati kupcem. Nogometaši Aleš Mertelj, Jasmin Kurtić z Valterjem Birso na čelu in seveda znan Hervisov obraz, hrvaški smučar Ivica Kostelić, se na spletu, kot kaže, dobro znajdejo.kea