Z dolgim nosom se bo od formule 1 v nedeljo poslovil tudi Mark Webber. Avstralec, ki je svojo prvo dirko odpeljal leta 2002 z ekipo Minardi in na VN Avstralije takoj osvojil peto mesto in točki. A zdaj se to poglavje v njegovi karieri po vsega devetih zmagah končuje. Avstralec je prepričan, da je izbral pravi trenutek: »Ko bom v nedeljo stopil iz dirkalnika, bo to poseben trenutek. Nič ne bom pogrešal ali obžaloval, mislim celo, da sem se poslovil v trenutku, ko lahko še dobro dirkam. Veselim se novih nalog in izzivov, s formulo 1 pa sem opravil, tudi v glavi.« Webber se seli k Porscheju na vztrajnostne dirke in na dirko 24 ur Le Mansa. Zahvaljujoč razumevanju Red Bulla bo Webber že v ponedeljek po dirki uradno Porschejev dirkač.

Seveda si kariero želi končati z zmago. Letos mu to na primer ni uspelo, zato je VN Brazilije v Interlagosu na obrobju Sao Paula njegova zadnja priložnost. Dejansko so v tej sezoni do zdaj zmagali le štirje dirkači, poleg Sebastiana Vettla še Fernando Alonso (Ferrari) in Nico Rosberg (Mercedes) po dvakrat ter Kimi Raikkonen (Lotus) in Lewis Hamilton (Mercedes) po enkrat. In če je verjeti poznavalcem »prijateljstva« med Vettlom in Webberjem, Avstralec niti malo ne more računati, da bi mu Nemec kot darilo za slovo omogočil zmago na nedeljski dirki. In seveda obratno. Čustva med obema dirkačema Red Bulla so namreč obojestranska. Nico Rosberg je bil po dirki v ZDA zelo iskren: »Kar nisem mogel verjeti posnetkom vožnje Sebastiana Vettla, tudi posnetkom iz kokpita. Kako je lahko vozil tako hitro, kako miren je bil njegov dirkalnik, že če je vozil samo 5 km/h hitreje kot ostali, se je to lepo videlo. Zares sem se ob ogledu teh posnetkov počutil kot pravi bebec. Ni me sram tega priznati, a zato je toliko bolj jasno, zakaj lahko zdaj zmaguje kot po tekočem traku.«

V Sao Paulu bodo tudi zadnjič na dirki zahrumeli 2,4-litrski motorji B8, saj jih bodo v naslednji sezoni zamenjali manjši, 1,6-litrski V6 s turbo polnilniki. To bi po eni strani lahko bila priložnost za preostale ekipe, da končajo prevlado Red Bulla, saj bodo morali biti tudi dirkalniki povsem novi, a kot že mnogokrat do zdaj bi se znal izkazati dejavnik »Adrian Newey«. Genialni konstruktor namreč že nekaj časa ustvarja novi dirkalnik in tekmeci se bojijo, mu bo spet uspelo ujeti tisto, kar vsi lovijo – pravo idejo. Zato na primer Fernando Alonso priznava, da lahko tekmeci tudi sezono 2014 počasi že odpišejo: »Tri tedne so že prvaki, na krog odpeljejo hitreje po sekundo ali še več. Zato je vseeno, kakšen izpuh bodo imeli dirkalniki, kakšen bo nos ali kakšen bo motor. Še vedno bodo najhitrejši. Tolikšno prednost ne moreš enostavno pozabiti v nekaj mesecih. Zato naše ekipe ne vidim v vlogi favorita za naslednjo sezono.«

Sebastian Vettel pa je pred dirko v Braziliji, ki velja za zelo naporno, tako za dirkače, zaradi visokih temperatur, možnega dežja, neravnega asfalta, kot za tehniko, precej bolj rezerviran: »Lahko seveda zmagam, to je moj cilj. A ne sedem v dirkalnik zato, da bi postavljal nove rekorde, ti naj pridejo sami od sebe, niso moja glavna motivacija.« A zmagati devetkrat zapovrstjo in slaviti 13 zmag v eni sezoni, to so številke, na katere bi lahko bil ponosen vsak dirkač. Devetkrat zapovrstjo je do zdaj uspelo zmagati le legendarnemu Albertu Ascariju, pa še to ne v eni sezoni, saj je šest zmag nanizal v sezoni 1952 in tri na prvih treh dirkah naslednje sezone. Trinajstkrat v eni sezoni pa je do zdaj uspelo zmagati le Michaelu Schumacherju.