Ob prijavi na razpis je Krečič navedel petletno programsko umetniško vizijo, ki je očitno prepričala pristojne, saj sta soglasje k imenovanju podala tudi strokovni svet zavoda in strokovna delovna komisija, ki jo je iz zaposlenih v opernem in baletnem delu hiše imenoval direktor. »Mislim, da sta bili zadnji dve mariborski sezoni v programskem smislu dobri, vse skupaj bi rad le še nekoliko osvežil. Ob standardnem repertoarju za širši krog ljudi bi rad na oder postavil tudi kakšno delo iz 20. stoletja, denimo skladateljev Brittna, Šostakoviča in Janačka, ki so sicer v drugih večjih opernih hišah zelo priljubljeni,« pravi novi operni umetniški direktor. »Posegel bi rad tudi v barok, čeprav to zaplete stvari, saj tak repertoar zahteva drugačen način petja in orkestrsko igro. Toda tudi pri nas imamo že nekaj strokovnjakov s tega področja in z malo več vložka, dela in časa bi nam lahko uspelo. Poslušalce za baročno glasbo si privzgojiš, veliko stvari je še neodkritih.«
S tem imenovanjem je Simon Krečič, rojen leta 1979 v Ljubljani, ki velja za nadarjenega dirigenta, dobil bolj stalen in vidnejši položaj v slovenskem glasbenem prostoru. Po študiju klavirja na ljubljanski akademiji pri Aciju Bertonclju je podiplomsko študiral v Bernu pri Aleksandru Madžarju, tam pa se je navdušil še nad dirigiranjem. Po prvih švicarskih dirigentskih izkušnjah so prišle še domače, lansko jesen je iz dirigiranja tudi diplomiral, in sicer na ljubljanski akademiji v razredu Milivoja Šurbka. Redno sicer dirigira Orkestru Slovenske filharmonije, Simfonikom RTV Slovenija, v zadnji sezoni tudi Orkestru SNG Opera in balet Ljubljana, kot pianist pa sodeluje s številnimi tujimi in domačimi umetniki. im