Jessica Matthews, kalifornijska inštruktorica joge in fiziologinja, pravi, da se cestni kolesarji in tekači v tem hladnejšem vremenu vse bolj odločajo za jogo. »Hladno vreme jih je prisililo v notranje prostore, toda odkrili so nekaj novega,« je za Reuters povedala Matthewsova in dodala, da je sprememba vremena lahko tudi možnost za dopolnitev njihovih običajnih vadb s kakšno drugačno obliko telovadbe.

»Tekači in kolesarji pogosto delajo le malo vaj za moč,« pojasnjuje strokovnjakinja. »Toda vemo, da je to ključna komponenta za napredovanje pri tem, kar počneš, in večjo zaščito pred poškodbami.«

Tekače na prostem, ki na vse pretege zavračajo notranje treninge, Matthewsova opozarja, da zamujajo priložnost, da svoje sposobnosti preverijo na tekaški stezi, kjer lahko sami nadzorujejo hitrost, razdaljo, naklon ter intervale.

Vsak način vadbe ima svoje prednosti

Za tiste, ki so popolnoma predani treningom na prostem, športni psiholog Gregory Chertok ob prihodu zime priporoča počasen prehod na športne dvorane oziroma fitnes centre. »Morda je bolje že prej žrtvovati dan ali dva v tednu za notranjo vadbo, tako da se počasi navadite,« svetuje. Dodaja tudi, da ko smo prisiljeni lotiti se novih oblik vadbe, to pomeni presenečenje za naše mišice, zato je njihova učinkovitost povečana.

»Telo se psihološko odzove,« pojasnjuje Chertok. Poudarja še, da ima vsak način vadbe svoje prednosti: zunanja, individualna vadba je po njegovih besedah »meditativna«, fitnes oziroma skupinske vadbe pa ponujajo socializacijo oz. druženje z drugimi navdušenci nad vadbo.