Ti so vajeni scenica v vsem, kar ponuja, in tudi v tej različici ni nič drugače. Avtomobil je »mehek«, pripraven za uporabo, vse je tam, kjer je to možno pričakovati, deluje pa solidno in kompaktno, da se z njim ne boste prestrašili niti malce hitrejše vožnje. Kajti s 130 bencinskimi konjiči (97 kilovati) je tudi to možno. Dobro, z njim ne boste dirkali, enoprostorci so namenjeni družinam ali tistim, ki ob zmernih zunanjih dimenzijah cenijo litrsko ponudbo v notranjosti. A motor serije TCe, ki z omenjeno konjenico doseže končno hitrost 190 km/h in do stotice pospeši v 11,4 sekunde, omogoča tudi precej dinamično vožnjo, pri tem pa po tovarniških podatkih porabi 6,4 litra goriva na 100 kilometrov. Na testu je bil 1,2-litrski bencinski motor sicer malce bolj žejen, saj se je zadovoljil s 7,5 litra goriva, kar pa je še vedno zelo spodobna številka, glede na velikost vozila (ki v dolžino meri 4,37 metra) in vse, kar sodi vanj.

Med vožnjo je dejansko motil le »čriček« v sprednjem desnem sedežu, večjih napak pa ni bilo opaziti. Zatorej je scenic, pa naj bo xmod ali ne, dokaj posrečena kombinacija in dobro nadaljevanje zgodbe predhodnika, a žal je možnost nadzora nad sprednjim diferencialom in lepotna okrasitev tudi nekaj dražja – xmod z bencinskim motorjem s 130 konjiči namreč stane kar 24.440 evrov. Z nekaj dodatne opreme (rezervno kolo normalnih dimenzij, sprednja ogrevana sedeža in kovinsko barvo) pa se cena dvigne na 25.275 evrov. Sicer je to nekje v rangu tekmecev, a vseeno je to kar lep kupček denarja, pa čeprav za to ponuja res veliko (ESP, klimatska naprava, radio MP3 bose, pomoč pri parkiranju zadaj, kartica za prostoročno upravljanje, potovalni računalnik, navigacija...). O popustih in o tem, za koliko vaših evrov ga lahko dejansko zapeljete iz prodajnega salona, pa se morate pogovoriti s prodajalcem »na štiri oči«, pri Renaultu omenjajo solidnih 4000 evrov popusta. Vsekakor je pogovarjanje v tem primeru dobra naložba, kajti pogajali bi se o zanimivem in uporabnem ter udobnem avtomobilu. Ki je drugačen ravno toliko, da mu to lepo pristaja. To pa je tudi glavna poanta zgodbe.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si