Natečaj @diversity je namenjen iskanju svežih in inovativnih idej, s katerimi bo evropska kulturna industrija izkoristila informacijsko-komunikacijske tehnologije za ustvarjanje, omogočanje dostopa, razširjanje in financiranje kulturnih izdelkov. Zmagovalne ideje bodo v prihodnjih mesecih s strani organizatorjev natečaja deležne posebnega mentorstva, v okviru katerega bodo skušali razviti praktične poslovne modele.
Projektna skupina Moonwalker, ki jo sestavljajo idejni vodja in programer Matjaž Kotnik, Maja Brodschneider Kotnik, Uroš Ahačič in Mitja Čander je žirijo prepričala s projektom Evropa skozi legende (Europe Through Legends), nagrado pa je prejela v kategoriji razširanja kulturnih izdelkov. Gre za razvoj interaktivnih slikanic, ki temeljijo na prepoznavnih zgodbah različnih evropskih mest in vodičev v obliki učnih poti po mestih, dostopnih v obliki brezplačnih mobilnih aplikacij.
Nagrajeni projekt Yugo (your personal go-out comrade) agencije Kofein pa je zamišljen kot interaktivni vodič po kulturnih dogodkih, ki ga uporabljamo s pomočjo pametnih mobilnih naprav.