Čeprav ni bil najhitrejši na kvalifikacijah, je Sebastian Vettel že v prvih metrih dirke dokazal, da se v svojem red bullu počuti odlično. Dober start, brez težav skozi prvi ovinek in pot do nove zmage, 37. v karieri, je bila povsem prosta. Nemec si je sam narekoval ritem, ki mu je ustrezal v določenem delu dirke, pri Red Bullu so šli med dirko celo tako daleč, da so pozvali Nemca, naj čas na krog spusti za približno šest desetink sekunde. Ali z drugimi besedami, Vettel je bil enostavno prehiter. In to je bilo sporočilo, ki je verjetno zapeklo vse inženirje v drugih moštvih, kajti poiskati v dirkalniku šest desetink sekunde na krog pomeni vložiti dodatnih 10 do 15 milijonov evrov.

»To je bila spet odlična dirka. Kar ne morem verjeti, kako dober je bil naš dirkalnik. V določenem delu dirke sem misli, da z njim dobesedno letim. Saj vem, čeprav je teoretično že vse odločeno, je vsaka dirka zase nekaj posebnega, zato ne bomo popuščali niti na zadnjih dveh preizkušnjah. Po koncu dirke sem moral spet malo proslaviti novo zmago, s piruetami ob stezi sem verjetno spet koga razjezil, a upam, da ne bo treba plačati prevelike kazni, ker sem dirkalnik potem normalno pripeljal nazaj v bokse na kontrolo. Občutki so bili odlični, vsi navijači, ki so se veselili moje nove zmage, mi pomenijo veliko. Najbolj pa sem se seveda veselil, da so bili v takem dnevu z menoj moji starši. Vse to me je nekako spominjalo na naše skupne dirkaške dneve v kartingu. Za vse, kar sem lahko dosegel, se moram v prvi vrsti zahvaliti njim. Zato je ta zmaga posvečena njim,« je povedal Sebastian Vettel.

Da nima toliko privržencev, kot bi si jih štirikratni zaporedni svetovni prvak dejansko zaslužil, Alain Prost, tudi sam nekoč profesor dirkanja, vidi v majhni podrobnosti: »Čeprav je eden najbolj popolnih dirkačev, bi mu svetoval, naj opusti iztegnjeni kazalec po zmagi. Občutek imam, da deluje kot neke vrste grožnja, in bojim se, da ga kot takega dojemajo tudi tisti ljubitelji formule 1, ki se navdušujejo nad športom, ne le nad natančno določenim dirkačem.«

Drugo mesto je šlo Marku Webbru, Avstralec pa je po dirki priznal, da za to, da je zmagal Vettel, ni kriv le njegov slab start: »Res sem spet slabo startal, prvi metri do bili v redu, nato pa sta se pogonski kolesi spet preveč zavrteli v prazno. Tudi brez slabega starta ne bi mogel biti kos Sebastianu. To je bila njegova dirka, vozil je v svojem svetu, enostavno je bil nedosegljiv.« Po dirki je tudi Mark Webber ob stezi naredil nekaj piruet z dirkalnikom, gledalci so uživali, v vodstvu ekipe pa so se le muzali. »Počakajmo, kako se bodo odločili odgovorni. Upam, da bodo pokazali malce občutka, navsezadnje sta oba dirkača to naredila zaradi gledalcev. Nas bolj kot denarna kazen prizadene dejstvo, da sta oba dirkača s tem dodatno obremenjevala motor in menjalnik, oboje pa potrebujemo, saj imamo še dve dirki. Če bo že kakšna kazen, se bomo pogovorili, nekaj rezerve imamo še pri premiji za oba dirkača, ki jo dobita kot dodatek za osvojene točke,« je dodal siva eminenca ekipe Helmut Marko.

Tretje mesto je šlo v roke Nicu Rosbergu (Mercedes): »Naš cilj pred dirko je bil biti najboljši med preostalimi ekipami, ki niso Red Bull. Torej smo v tem povsem uspeli, predvsem po zaslugi dobrega starta. Najbolj me veseli dejstvo, da smo pridobili nekaj točk proti Ferrariju v konstruktorskem točkovanju. Obema dirkačema Red Bulla moram čestitati, posebno seveda Sebastianu, to pot nas je vse dobesedno odpihnil s steze.« Kaj je Nemec mislil s tem, pove že dejstvo, da je Vettel drugouvrščenega Webbra prehitel za trideset sekund.

Na dirki, kjer se ni veliko dogajalo, lahko izpostavimo dve stvari, ki sta tega vseeno vredni. Prva je Fernando Alonso in prosti pad Ferrarijeve forme. Rdeči so iz dirke v dirko bolj nebogljeni, očitno so že vrgli puško v koruzo, čeravno se oba dirkača trudita po najboljših močeh. Alonso je zdaj moral priznati, da ima tako kot ekipa veliko šibkih točk, ki bi jih tekmeci znali na preostalih dveh dirkah še kako izrabiti. Na dirki sta bila njegov manever pri vračanju nazaj na stezo in skorajšnje trčenje z Jean-Ericom Vergnom (Toro Rosso) na meji regularnosti. Oba dirkača sta na isto mesto pripeljala z veliko hitrostjo in nobeden od njiju ni hotel popustiti, zato je Alonso Francoza prehitel zunaj steze. Po dirki so ga komisarji oprostili vsake krivde. Še več, Španec je znal povedati kakšno pikro ravno na Vergnov račun: »Nisem sem mu imel kam umakniti. Kaj naj bi naredil, ne morem se razbliniti v nič. Če je že kdo kriv, bi to lahko bil tudi Vergne.« Tako Niki Lauda kot nekdanji dirkač Marc Surer menita, da je bil Alonso preveč agresiven in da bi moral v tistem trenutku enostavno stopiti s plina in predse spustiti Vergna. »Kot verjetno veste, lahko dirkač v dirkalniku tudi odvzame plin ali celo zavre. Alonsov manever je bil odločno preveč agresiven, Vergna je prehitel zunaj steze,« meni Lauda. Alan Prost se je Špancu postavil v bran: »Ni mogel storiti nič drugega, tudi če bi zavrl, ne bi bilo nič drugače. Lahko je res zapeljal le s steze.«

S steze pa je že v začetku dirke zapeljal Kimi Räikkönen. Finec se je z Lotusom menda dogovoril o plačilu honorarja in bo, kot kaže, odpeljal še preostali dve dirki sezone, a ker so po kvalifikacijah odgovorni njegov dirkalnik ocenili kot tehnično neustrezen (dno naj bi se pod določeno obremenitvijo preveč upogibalo), so ga postavili na zadnje startno mesto. Finec bi lahko dirko začel iz boksov, a se je odločil za klasični start in tako v prvem ovinku trčil z van der Gardejem (Caterham) ter si pri tem polomil obeso sprednjega kolesa. »Videl sem luknjo in sem hotel zapeljati vanjo, a mi je van der Garde zaprl pot in sem narahlo trčil vanj, a očitno pod takim kotom, da je obesa takoj popustila,« je povedal Räikkönen, ki je že med dirko jadrno zapustil dirkališče.

Naslednja dirka bo na sporedu 17. novembra v Austinu v ZDA.