»Iz tega je nastala prava žajfnica, niti pa vlečejo omrežja, ki jih poznamo,« je dejal Ficko, ki pa ni želel razkriti umazanih podrobnosti. Na direkciji so se odločili, da bodo sume kaznivih dejanj gradbenih lobijev razkrili komisiji za preprečevanje korupcije in nacionalnemu preiskovalnemu uradu. Očitno se bodo po nedograjeni obvoznici zdaj »vozili« tudi kriminalisti.

Nasploh je Ficko s sodelavci in predstavniki škofjeloške občine jasno in glasno konkretno pojasnjeval, zakaj na razpisu ni zmagalo podjetje SGP Gorenjc z bosanskim partnerjem Integral Inženjeringom. Ugotovili so namreč, da bosansko-gorenjska naveza ni oddala ustrezne ponudbe. »Ne dvomim o pritožbah, a za izborom stojim sam in sodelavci, ki so delali pošteno in strokovno. Če ne bomo podpisali pogodbe do konca letošnjega leta, direkcija ne more jamčiti gradnje,« je dejal Ficko. Gre za preprosto igro domin: zavlačevanje izbora in podpisa pogodbe pomeni izgubo evropskih sredstev – EU namenja obvoznici 19 milijonov evrov – in katastrofo za vsaj tri občine: Škofjo Loko, Žiri in Gorenjo vas - Poljane.

Tudi škofjeloški župan Miha Ješe je bil izredno kritičen do možnosti, ki jih zakonodaja dopušča neizbranim ponudnikom. Direktor Gregor Ficko se je vprašal: »Kdo pripravlja zakone pri nas? Zakon o javnem naročanju spreminja vsaka vlada, a kdo pri tem pomaga? Katere odvetniške družbe sodelujejo in kdo stoji za vsem tem? Zakaj so takse za pritožbe smešno nizke, zakaj sistem omogoča, da razpise rušijo podjetja z enim ali dvema zaposlenima?« Kljub temu da so pripombe že posredovali ministrstvu za finance, po njegovih besedah ustreznega zakona še nimamo.