Kot je znano, gre že za četrti javni razpis za dokončanje del, ki jih je sicer začelo propadlo podjetje Primorje. Na prvem razpisu lani je bila že izbrana Gorenjska gradbena družba (a s kar tri milijone višjo ponudbo), razpis so zaradi pritožbe ponovili, potem so morali spremeniti še razpisno dokumentacijo, potem se je štiri minute pred iztekom roka na razpisno dokumentacijo pritožilo podjetje, ki se sploh ni prijavilo, zgodba se je s pritožbo hčerinske družbe Gorenjske gradbene družbe ponovila letos poleti, zdaj pa je torej direkcija izbrala prav Gorenjsko gradbeno družbo, ki tudi sicer gradi preostale etape obvoznice.

Komisija je tokrat izvajalca izbirala skoraj dva meseca, češ da gre upoštevati dejstvo, da so ponudniki iz tujine in da so pridobivali še dodatna dokazila ter preverjali podatke iz javnih evidenc. Zakaj so izbrali drugega najcenejšega ponudnika, bo direktor direkcije RS za ceste Gregor Ficko skupaj s sodelavci in županom Škofje Loke Miho Ješetom verjetno pojasnil na torkovi posebni tiskovni konferenci v Škofji Loki. Naj še enkrat poudarimo, da gre ta hip za največji cestni gradbeni projekt v državi, ki ga v precejšnji meri financira EU. Že pred zadnjim razpisom je Ficko zelo jasno nakazal, da je ta razpis za obvoznico zadnja možnost, sicer jim ne bo uspelo uloviti rokov za črpanje evropskega denarja. V tem primeru tega dela obvoznice še nekaj časa ne bi zgradili, saj bi ga morala država v celoti financirati sama. In tako bi se Ločani še dolgo dušili v obupnem prometu skozi mestno jedro.