Tudi misel, ki pravi, »če te ni na internetu, te tudi v resnici ni«, je stvar preteklosti. Danes te do določene mere ni, če na internetu nimaš urejenih, preglednih in enostavnih strani s hitro dostopnimi najpomembnejšimi podatki. Pri nakupu avtomobilov pa so to (in ne govorimo na pamet) predvsem ceniki in tehnični podatki posameznih modelov. Pri čemer trčimo ob problem: kar nekaj je slovenskih spletnih strani avtomobilskih proizvajalcev, na katerih precej dolgo iščemo omenjeni kategoriji, ki bi nam, vsaj po našem mnenju, morali takoj pasti v oči. In preveč je takšnih, pri katerih je treba pošteno raziskovati njihovo vsebino, preden do omenjenih kategorij pridemo. Ko pa pridemo, se spet prevečkrat zgodi, da so tehnični podatki pomanjkljivi in ne najdemo kategorije, ki nas zanima, ali pa so »razmetani« po več različnih podstraneh in na eni najdemo podatke o avtomobilovih dimenzijah, na povsem drugi o porabi goriva in spet nekje povsem na tretjem koncu tiste o moči in navoru motorja ter končni hitrosti in pospešku. Da niti ne omenjamo tega, da se pri kakšni zgodi, da lahko do vsega skupaj pridemo samo skozi dolgotrajen postopek konfiguratorja. Ki pa zna spet biti tako zapleten, da človek prej odneha.

Vsega tega pa ne bi pisali zgolj zato, ker sami pri zbiranju podatkov večkrat izgubimo veliko časa in nemalo živcev. Ne, k temu nas je spodbodlo dejstvo, da smo iz prve roke slišali za primer, pri katerem resen kupec avtomobila prav zaradi tovrstnih težav resno razmišlja o nakupu štirikolesnika druge znamke od prvotno načrtovane, pri kateri je pri iskanju podatkov, ki ga zanimajo, izgubil preveč časa. Da, drugi avto bo bržčas kupil zaradi bolje urejene spletne strani! Je potreben še kakšen dokaz, kako pomemben je internet pri nakupu avtomobila?