Finaliste bodo tudi letos na Slovenski gazeli, ki bo 23. oktobra v ljubljanski Operi in baletu, pričakali trije kipci, ki bodo šli v roke zlati, srebrni in bronasti gazeli, drugi trije finalisti pa bodo prejeli posebna priznanja. Kipci predstavljajo časopisni zvitek, ki je odlit v bron. Kipce je pred štirimi leti zasnovala Marica Švagelj, vodja Dnevnikovega oddelka za oblikovanje, vendar se je naslednje leto odločila še za eno spremembo – kipci so zdaj votli in zato nekoliko lažji. Njihov spodnji del je širši, kar jim omogoča, da stojijo samostojno. Podoba gazele, katere avtor je oblikovalec Bojan Dobravc, pa je svoje mesto dokončno dobila na zgornjem delu zvitka. Dobitniki najvišjih priznanj priznavajo, da kipce vedno s ponosom pokažejo poslovnim partnerjem in drugim obiskovalcem.

Aktualna zlata gazela DEWESoft je kipca – srebrno in zlato gazelo – postavila na polico, ki jo krasijo poslovna darila njihovih partnerjev in druge nagrade. »Ko nas obiščejo domači naročniki, se tam pomudimo kakšen trenutek dlje, kot če so obiskovalci iz tujine. Vsekakor pa je poleg našega zidu, na katerem smo prikazali imena naših eminentnih kupcev z vsega sveta, zelo zanimiv kotiček. Preden smo dobili tako visoko priznanje, smo menili, da tuje poslovne partnerje zanimajo samo bonitetne ocene. A velika podjetja ob naročilu izdelave bonitetnih ocen povprašajo tudi o morebitnih priznanjih. Nazive smo dodali tudi v naš marketinški material. Priznanje je pomemben dodatek k zaupanju v naše podjetje,« pojasnjuje Andrej Orožen, direktor DEWESofta.

V GMT so bronasto in srebrno gazelo postavili v pisarno prokurista podjetja Tomaža Giderja. »Pa ne zato, da bi ju skrili pred očmi širše javnosti, temveč zato, ker je moja pisarna tudi prostor, kjer potekajo srečanja in sestanki z našimi najpomembnejšimi partnerji, a hkrati z bodočimi dobavitelji in kupci. Ker sta kipca simbol naših dosežkov in visoke kakovosti poslovanja, pri naših partnerjih spodbujata dodatno zaupanje, s tem pa tudi hitrejšo in boljšo sklenitev posameznega posla.«

»Biti v družbi najboljših gazel in osvojiti bronasto gazelo, nam je bilo v veliko veselje in čast. Nagrada je potrditev dosedanjega dela in je zasluga vsakega posameznika v podjetju,« poudarja Marko Lotrič, direktor podjetja Lotrič Meroslovje, ki je bronasti kipec visoko v zrak dvignil leta 2012. Postavili so ga na častno mesto, da je viden vsakemu obiskovalcu v podjetju.

Podobno so ravnali tudi v podjetju SEC, bronasti gazeli 2010. »Kipec smo postavili v naše poslovne prostore, v sejno sobo. Takšna priznanja želimo pokazati tudi poslovnim partnerjem in jim tudi na tak način sporočiti, da je njihova odločitev za sodelovanje z nami več kot upravičena,« je poudarila Ana Sedej, direktorica podjetja, ki kljub krizi v gradbeništvu z odličnim pozicioniranjem na globalnih trgih ohranja gazeljo rast.