Po njenem mnenju sodelovanje v izboru najboljših gazel prinaša dodano vrednost celotni slovenski družbi. »Seveda pa prepoznavanje uspeha pomeni tudi potrditev podjetnikom in podjetjem, da dobro delajo. Tega se sicer zavedamo tudi sami, vsekakor pa širše družbeno priznanje vnaša dodaten veter v jadra uspeha posameznikom, ki so prepoznani v tem projektu.«

Potem ko je podjetje pred tremi leto postalo primorsko-notranjska gazela, poleg tega pa še bronasta gazela, se je zanimanje zanj povečalo tudi med kandidati za zaposlitev. »Dobivamo predvsem več prošenj za službo od tistih ljudi, ki se resno zanimajo za delo v našem podjetju. Želimo si sodelovanja z ljudmi, ki bodo skupaj z nami razvijali našo – skupno – zgodbo. Torej ljudi, ki želijo na svojem področju tudi kaj narediti, ne pa si zgolj zagotoviti eksistenco,« poudarja direktorica SEC, kjer trenutno zaposlujejo predvsem komercialiste. In kje stoji kipec bronaste gazele? »Kipec smo postavili v sejno sobo. Vsako takšno priznanje je med drugim namenjeno dvigu ugleda podjetja. Takšna priznanja želimo pokazati tudi našim poslovnim partnerjem in jim tudi na tak način sporočiti, da so na pravem mestu. Torej, da je njihova odločitev za sodelovanje z nami več kot upravičena.«

SEC naj bi ob lanskih 8,6 milijona evrov prodaje letos že naskakoval 10-milijonsko prodajo. jpš