Marc Marquez (Honda) je svojevrsten fenomen, ki ga je motociklizem potreboval ravno v tem trenutku. Po letu dni, odkar je na dirki umrl Marco Simoncelli, so ljubitelji motociklizma dobili novo zvezdo, ki je zasijala že v krstni sezoni. Marc niza zmago za zmago, njegova brezkompromisna vožnja pa spravlja v obup nekatere njegove neposredne tekmece, predvsem seveda Jorgeja Lorenza (Yamaha) in Danija Pedroso (Honda), ki na lastni koži še kako občutita Marquezovo željo po zmagi. Zato ne varčujeta s kritikami na njegov račun, a nekateri drugi tekmeci nimajo enakega mnenja.

»Marc je nevaren, ne pozna meje, do katere lahko gre, tvega veliko preveč, in to v lastno, predvsem pa v našo škodo. Razmisliti bi morali o tem, da bi tudi pri nas uvedli kazni kot v formuli 1. To se mora nehati,« je po dirki v Aragoniji bentil Jorge Lorenzo, ki mu nikakor ne gre v račun Marquezovo prilagajanje razmeram na stezi in dejstvo, da ima mladi Španec tudi zelo veliko sreče. In če želi Lorenzo ohraniti še najmanjšo možnost za obranitev naslova svetovnega prvaka, mora biti najhitrejši v Sepangu in potihoma upati, da bo imel Marquez kakšne težave.

»Moja največja težava je v tem trenutku zaviranje,« je pred dirko povedal Jorge Lorenzo in nadaljeval: »V coni zaviranja moram žrtvovati nekaj časa, da lahko potem čim prej pospešujem iz ovinka, in tukaj se lahko nabere nekaj zaostanka. Žal je motocikel tak, da ne morem 'ujeti' pravega občutka na zavori. Poleg tega smo na marsikateri dirki, tudi zaradi smole in padcev, tekmecem prepustili preveč točk.«

Smola oziroma sreča je tista, ki bi po njegovem lahko letos odločala o naslovu prvaka: »Zlomljena ključnica mi ni veliko pomagala v boju z Marquezom. Enako velja za Pedroso, tudi on si je zlomil ključnico. Po drugi strani pa je Marquez letos padel devetkrat ali desetkrat in si pri tem ni zlomil niti prsta. Neverjetno srečo ima, ni kaj. A tako je dirkanje. Včasih lahko postane prvak nekdo, ki ni nujno najhitrejši na stezi, a ima zato toliko več športne sreče in ne dela toliko napak.« Njegova Yamaha se je skozi sezono izboljševala, je prepričan, a izboljševala se je tudi Honda, največja Marquezova prednost pa je po njegovem Špančeva konstantnost. Iz danih razmer namreč novinec v motoGP potegne največ in pri tem dela napake, a ne usodnih.

Kot nazadnje na dirki v Aragoniji, ko se je uštel pri zaviranju in je opazil motocikel Danija Pedrose ter mu pri tem pretrgal kabel za delovanje sistema za nadzor zdrsa pogonskega kolesa, zaradi česar je Pedrosa spektakularno padel. »Tri dni sem bil prikovan na posteljo, tako me je vse bolelo. Pravi čudež je bil, da si nisem ničesar polomil, a povem vam, bil sem tako zdelan, da si še zdaj nisem povsem opomogel,« ve povedati Dani Pedrosa. In če je Pedrosa trdo pristal na asfaltu, je Marquezu še uspelo nekako ujeti motocikel in na koncu zmagati ter jo odnesti brez kazni.

Čeprav mnogi menijo, da tvega preveč in da bo kazen počasi potrebna, dirkač Bradley Smith (Yamaha Tech 3) na primer pravi, da se ni prvič zgodilo, da je se nekomu zaletel v zadek, in da vozi brez trohice rezerve. Andrea Dovizioso (Ducati) pa ima drugačno mnenje: »Mogoče je na zunaj videti, da vozi brez nadzora in rezerve, a ni tako. Vedno ima vse pod nadzorom, tvega ravno do zadnje možne meje, saj mu nekako uspe popraviti tudi svojo napako. Ima pač povsem drugačen občutek za motocikel na zgornji meji možnega.« In s tem lahko postane prvak ali pa gre milimeter prek meje in grdo pade. Kljub tem tveganjem vsi motociklisti vedno znova sedejo na svoj dirkalni motocikel.