Ogier je drugič zmagal na reliju po Franciji. Po 20 hitrostnih preizkušnjah je imel na cilju 12,2 sekunde naskoka pred Sordom, 19,5 pa pred Latvalo. A po predzadnjem dnevu so bile razlike še manjše, saj je prvega Latvalo, drugega Sorda, tretjega Ogierja in četrtega Sebastiena Loeba ločilo le pet sekund.

O končni zmagi je tako odločal zadnji dan relija, kjer se je najbolje znašel Ogier. Zmagal je še na treh hitrostnih preizkušnjah od šestih nedeljskih ter s skupno devetimi dobljenimi "brzinci" slavil končno zmago, sedmo v sezoni.

"V soboto sva se s sovoznikom Julienom pogovarjala, kako bova izpeljala dirko do konca. Izšlo se je povsem po načrtih, popolnoma sva uresničila zamisli in to je bil ključ do uspeha," je po prihodu skozi cilj dejal sveži svetovni prvak in dodal: " Na tem reliju je bilo veliko čustev. V četrtek smo proslavljali, v petek garali, v soboto smo upali, danes je bilo tudi nekaj sreče."

Zamenjava rodov na vrhu relija je bila tako zares simbolična. Francoska dirkača, nekoč sotekmovalca pri Citroenu, od koder pa je mlajši Sebastien odšel, morda tudi zaradi pritiskov starejšega tekmeca, sta prav na domačem terenu izvedla menjavo generacij. Ogier si je že prvi dan relija po veliki teoretični prednosti s prejšnjih dirk tudi praktično privozil naslov prvaka, za kar je bila dovolj točka iz posebne hitrostne preizkušnje (power stage), danes je skupno zmago potrdil še s končnim uspehom na domačem reliju.

Loeb ima za seboj devet naslovov, precej več zmag in izkušenj, vseeno pa je zadnji nastop končal tam, kjer si vsak dirkač najmanj želi - ob cesti, z na streho prevrnjenim dirkalnikom. Loeb se letos ni udeležil vseh dirk za SP - v naslednji sezoni se bo preizkusil v cestno-hitrostnem prvenstvu WTCC -, na zadnji domači v karieri pa je bil še v igri za zmago. V soboto je namreč za vodilnim Fincem Jari-Mattijem Latvalo zaostajal le pet sekund, toda njegove želje po slovesu z zmago, ki bi bila zanj že 79. v SP, so se končale že kilometer po začetku današnje zadnje etape relija ob cesti in tako ni dočakal konca tekmovanja v svojem domačem kraju Haguenauu.

"Ni šlo vse po načrtih. Startal sem na polno, ker so bile razlike majhne in sem čutil, da lahko zmagam. V hitrem zavoju je odneslo zadnji del avta, to pa je pomenilo konec. Nimam kaj, a ker ne potrebujem točk, sem lahko bolj tvegal, žal mi je le zaradi mojih navijačev, ker sem želel zadnjo dirko končati med prvimi tremi," je, potem ko je tako kot njegov sovoznik Daniel Elena nepoškodovan splezal iz obtolčenega Citroena DS3, dejal Loeb.

Sezona SP v reliju se bo nadaljevala s predzadnjo preizkušnjo v Španiji čez tri tedne, zadnji reli bo v Walesu sredi novembra.