S podatkom o sredstvih, ki jih je fakulteta prejela na ta račun, so medtem precej oklevali. Šele ko smo omenili informacijsko pooblaščenko, so izdali, da je šlo za 1225 evrov, ki jih bo ustanova izkoristila kot popust pri »dodatno naročenih vzdrževalnih delih«. To je samo polovični znesek, ki ga je prinesel 700 kvadratnih metrov velik plakat – drugo polovico je dobil izvajalec del, v tem primeru Makro 5 Gradnje, ki je bil izbran na razpisu za obnovo fasade.

»Pri postavitvi oglasnih sporočil na gradbene odre, ki so v lasti izvajalca del, mora biti sklenjen dogovor med oglaševalsko agencijo, ki običajno stopi v stik z izvajalcem del, gradbenim podjetjem in investitorjem,« pojasnjuje Jakob Žigante iz podjetja Makro 5 Gradnje. »To za investitorja, ki se seveda mora strinjati z vsebino oglasa, pomeni predvsem nižanje stroškov.« Tako je bilo tudi v tem primeru, dodaja sogovornik, ki ne razume povsem ogorčenja študentov, saj meni, da je takšno nižanje stroškov prav v njihovem interesu.

Da je bila relativno kratka oglaševalska kampanja – najsi bo v pozitivnem ali negativnem smislu – učinkovita, dokazuje tudi incident, ko naj bi neki razgretež splezal na gradbeni oder in skušal plakat raztrgati. Na kraj dogajanja je prišla policija, nepridiprava pa naj bi neuradno doletela tudi ovadba. bs