Kot poroča Reuters, je po objavi rezultatov ankete vprašanje izčrpanosti pilotov komercialnih podjetij v trenutku postala glavna tema britanskih medijev in javnosti. Ogorčenje je sprožila novica, da sta oba pilota neke komercialne letalske družbe na neznanem letu med letom spala, letalo pa je brez nadzora upravljal avtopilot.
Evropski parlament sicer pripravlja novo zakonodajo o dovoljeni količini letenja pilotov evropskih letalskih družb. Če bo zakonodaja sprejeta, bodo piloti lahko v dvotedenskem časovnem obdobju leteli največ 110 ur, britanska zakonodaja to omejitev sicer postavlja pri 95 urah.
»Utrujenost je velika težava pilotov, ki so močno zaskrbljeni nad neznanstvenim pristopom Evropske unije pri pripravi nove zakonodaje. Kot so pokazale mnoge raziskave, je prav utrujenost pilotov mnogokrat pomemben faktor pri letalskih nesrečah,« je v izjavi za medije včeraj razložil prvi mož BALPA Jim McAuslan.
Predloge harmonizacije zakonodaje članic EU pripravlja Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA).