Outback je njihov, kot smo omenili, paradni model, tako po sami tehnologiji kot po opremi in navsezadnje velikosti. Avtomobil, ki je nastal iz predhodnega legacyja, meri v dolžino 4,79 metra, prtljažnik sprejme od 526 do 1726 litrov, njegov dvojni značaj, zmes športnega terenca in klasičnega karavana, pa še podkrepijo tako odmaknjenost karoserije od tal (20 centimetrov) kot cestne zmogljivosti in udobje med vožnjo. Ker so za Subaru najpomembnejši trg ZDA – tam prodajo največji del svojih vozil, in sicer od skupno 750.000 kar 400.000, le 45.000 pa v Evropi – je jasno, da so se v marsičem zgledovali po potrebah in zahtevah severnoameriškega trga.

Dizelski motorji onkraj luže ne igrajo nobene pomembne vloge, zato v ponudbi seveda ostaja tudi 2,5-litrski bencinski agregat, na drugih trgih pa je njihov bokserski dvolitrski dizel s 110 kW (150 KM) in 350 Nm navora, kar je dovolj za največjo hitrost 195 kilometrov na uro, več kot zanimiva ponudba. Zunanjost avtomobila je le rahlo spremenjena, prav tako notranjost, z novimi merilniki in potovalnim računalnikom, ki je zaradi kombinacije štirikolesnega pogona in samodejnega menjalnika CVT-lineartronic niso spreminjali. Malo so spremenili le konfiguracijo in namestitev motorne periferije, kar naredi avtomobil zdaj še dodatno zanimiv za evropske trge. »Kot vidite po prodajnih številkah, nam gre trenutno dobro, za letošnje leto napovedujemo prodajo 750.000 vozil in z novim outbackom si bomo odrezali večji del pogače tudi v Evropi. Avtomobil je v marsičem dodatno izpopolnjen in je dejansko prvi, ki ima povezan bokserski dizelski motor s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Poleg vseh zmogljivosti so bili inženirji še zlasti osredotočeni na udobje med vožnjo, zato je avtomobil še bolj zvočno izoliran, tako v potniški kabini kot v motornem prostoru,« je povedal Andrea Placani iz Subaruja Italija.

Menjalnik je namreč naravnan na udobje, čeprav je po konstrukciji brezstopenjski CVT, pa ima možnost ročnega pretikanja s sedmimi prestavami in je opremljen z inteligentno elektroniko, ki zaznava voznikove želje in način vožnje. Pri ostrem pospeševanju denimo samodejno prestavi v ročni način pretikanja, ko po določenem času zazna, da voznik tega ne uporablja, pa elektronika spet preklopi na samodejno delovanje. Zaradi večjega motornega navora je nekaj malega sprememb v notranjosti menjalnika. Ker je dizelski outback nekoliko težji od bencinskega, so mu rahlo prilagodili tudi podvozje, prav nič pa niso spreminjali sistema štirikolesnega pogona v primerjavi z bencinsko različico.

Novi outback bo pri nas naprodaj od sredine oktobra, cenike bodo trgovci uradno prejeli konec meseca, lahko pa vam povemo, da bo stal, odvisno od opreme, med 42.190 in 46.490 evri za bencinsko različico in od 38.690 in 46.690 za dizelsko. Do konca letošnjega leta bodo veljale promocijske cene s popustom 700 evrov.