Če številke primerjamo z lanskim letom, jih je lani program festivala stal 2,2 milijona evrov, torej nekaj manj kot letos, a so imeli nekaj več dogodkov. Vseeno jim je letos uspelo pritegniti okoli 2000 obiskovalcev več. Z vstopnicami so lani zaslužili natanko toliko kot letos, torej 540.000 evrov. Ustanoviteljica Mestna občina Ljubljana je tako lani kot letos prispevala enako, približno milijon evrov, medtem ko so sponzorji in donatorji lani festivalu namenili 970.000 evrov ali skoraj 200.000 evrov več kot letos. Bilanca kaže, da se je program gibal v pričakovanih okvirih, le sponzorska podpora očitno nezadržno upada. Nekateri stalni sponzorji so že odpovedali sodelovanje na prihodnjem festivalu, to pa bo dejstvo, s katerim si bo direktor Darko Brlek v prihodnjih mesecih verjetno najbolj belil glavo.
Vsak festival gradi na enem ali dveh vrhunskih (beri: produkcijsko dragih) dogodkih, temu potem prilagajajo preostali program. Letos je prvo mesto med »dragimi« zasedlo gostovanje Mariinskega gledališča iz Sankt Peterburga z Valerijem Gergijevim in izvedbo prve polovice Nibelungovega prstana. Prišlo je 300 nastopajočih, festival pa je gostovanje stalo pol milijona evrov. Honorarji umetnikom niso ključni strošek, večino poberejo transport, logistika in tehnična izvedba. Prav tako pol milijona evrov je festival stal tudi predlanski izredni dogodek, izvedba Mahlerjeve Osme simfonije z Gergijevim in več kot 1100 nastopajočimi na Kongresnem trgu. Tako dragih dogodkov si Festival Ljubljana v preteklosti ni privoščil.
Je pa ena statistična številka le izstopila iz pričakovanih okvirov: ljubljanski poletni festival si je letos prislužil kar 275 odstotkov »lajkov« oziroma všečkov več na družabnem omrežju Facebook kot lani. Lani je bilo všečkov 2346, do konca avgusta letos pa jih je bilo že 6448. Največ je všečkalo žensk iz Slovenije, starih od 25 do 34 let, najmanj pa moških, starejših od 65 let. Sicer pa je med junijem in septembrom njihovo spletno stran obiskalo 24.454 različnih obiskovalcev. Med majem in avgustom so našteli tudi 43.834 klikov na oglase ob sicer 3,722.035 prikazih oglasov.