Občina je pred podpisom pogodbe naročila tudi študijo, na podlagi katere bodo uvedli novosti pri posameznih linijah, ki povezujejo obrobje Kranja s središčem, prizadevali pa si bodo tudi za boljšo povezavo med avtobusno in železniško postajo, ki sta precej vsaksebi in pomenita težavo za številne uporabnike. Uvedli so tudi nekaj novih avtobusnih povezav, na primer mimo Prešernovega gaja in do nakupovalnega središča na Savskem otoku. Obseg prevozov se bo tako povečal za tretjino, Alpetour pa bo kupil tudi vozila z okolju bolj prijaznimi motorji.

Kranjska občina bo zaradi večjega obsega prevozov in drugih izboljšav Alpetourju vsako leto plačala 1,2 milijona evrov. Na leto prepeljejo mestni avtobusi na vseh linijah okoli 1,1 milijona potnikov, število pa se povečuje. Vsekakor k temu prispevajo nizke cene za uporabnike, ki so med najnižjimi v državi. Dnevna vozovnica tako stane en, mesečna deset in letna 95 evrov – za neomejeno število voženj na vseh linijah na dan oziroma mesec ali leto.

Podjetje Alpetour posluje z dobičkom – v letu 2012 je ta presegel milijon evrov, letos pa bo predvidoma še večji – kar dokazuje, da tudi prispevek kranjske mestne občine še kako vpliva na poslovni rezultat. Več kot očitno je, da občina močno subvencionira javni potniški promet, ki ga v največji meri uporabljajo dijaki in osnovnošolci ter starejši. Po dogovoru o desetletni koncesiji Kranjčani že nestrpno pričakujejo spodobno avtobusno in železniško postajo ter izboljšave prometnega omrežja s severno obvoznico ter mostom čez Kokro med Planino in centrom. Vse hujši problem pa je postala povezava med Kranjem in Šenčurjem.