Kot edini britanski dirkač imate največ možnosti, da dosežete vidnejšo uvrstitev v Silverstonu?

Dodatna pozornost me seveda ne moti, ker je to dokaz, da sem do zdaj dobro dirkal. Seveda je nekaj posebnega, če lahko nastopiš pred domačimi gledalci in pri tem računaš celo na kakšno vidnejšo uvrstitev. Silverstone je naravnost idealen, dirkači ga imamo radi, vreme bo, kot vse kaže, tudi lepo, zato upam, da bo res prišlo čim več gledalcev, ki bodo uživali skupaj z nami.

In kakšni so sicer vaši občutki o stezi v Silverstonu?

To dirkališče je nekaj posebnega, steza je zelo hitra, a tudi tehnično in telesno zelo naporna. Na njej je precej oprijema, zato računam, da naj bi to ležalo našemu motociklu. Če še dodam, da se bom boril v ospredju, so pričakovanja seveda velika. A priložnost je le ena, saj je letos na koledarju le ena dirka v Angliji, po svoje pa mi je všeč, da bom dirkal pod malce večjim pritiskom.

V razredu superbike ste tukaj že zmagovali, v Silverstonu pa v razredu motoGP niste imeli ravno veliko sreče?

Tudi to je res, v razredu motoGP mi do zdaj tukaj ni šlo vse po načrtih, padci in poškodbe so mi v minulih dveh letih kar precej prekrižali račune. A letos pričakujem, da bom vozil vse dneve, v soboto pa se ne bi rad odpravil v bolnišnico. Tam so bili z menoj sicer zelo dobri, a tega kraja ne želim nikoli več obiskati. Če preživim soboto, sem prepričan, da bomo imeli v nedeljo zanimiv dan.

Kakšni so sicer vaši občutki z zadnjih nekaj dirk?

Ne vem, nisem najbolj zadovoljen, zadnje tri dirke res niso bile optimalne. Na vsaki dirki seveda skušaš voziti na zmago, pri meni to do sedaj še ni dobro delovalo. Sicer sem po dveh začetnih dirkah dobil dober občutek za motocikel, štirikrat sem dirko končal med prvimi tremi, v Indianapolisu pa smo spremenili nekaj stvari na motociklu, ki pa mi niso ustrezale. A kdo ve, mogoče se pa bo ravno v Silverstonu ponudila najboljša možnost do sedaj, če bomo le ujeli pravo nastavitev motocikla.

Kakšne so spremembe, s katerimi boste nastopili?

Najbolj me je neprijetno presenetila sprememba na posodi za gorivo, ki je enak posodi s tovarniških yamah, a ker ne uporabljamo enakega okvirja kot Lorenzo in Rossi, je bil to bolj slab poskus. Sicer mi okvir tovarniškega motocikla na enem od testiranj ni ustrezal, a najbolj me skrbi, ker bomo tudi v Silverstonu nastopali z novo posodo za gorivo. Z njo pa je precej težko dobro nastaviti motocikel. A večje spremembe si obetam na testiranjih po dirki v Misanu. Do takrat se moramo nekako znajti, da bomo lahko osvajali čim več točk. az

povzeto po motorsport-total.com