Tovrstni prenos znanja, za katerega so skrbeli zaposleni iz vseh omenjenih podjetij, je potekal vsak četrtek na različnih lokacijah za izbrane ciljne skupine, predvsem pa za talentirane simobilovce. Zaključili so ga ta četrtek s predavanjem predsednika uprave Dejana Turka, ki je govoril o podjetništvu in pomenu kreativnosti pri delu. »Odzivi na letošnje vsebine so bili fantastični, učilnice so bile kljub poletnemu času polno zasedene in udeleženci so se večinoma zadržali in klepetali tudi po zaključenem predavanju. Verjamemo, da bomo v prihodnjih letih nadaljevali tovrstne aktivnosti, jih vztrajno nadgrajevali in morda kdaj prerastejo v nekaj, kar bo obogatilo tudi širšo zunanjo javnost,« poudarja Tamara Valenčič, direktorica službe za korporativno komuniciranje in strateško upravljanje človeških virov v Simobilu. jpš
V izzive s start up miselnostjo
Znanje je ključni kapital družbe, pri čemer je treba le motivirati ljudi, da ga odgovorno in konsistentno prenašajo. To je pomemben del družbeno odgovornega ravnanja podjetij, ki ga spodbuja tudi Zlata nit, Dnevnikov izbor najboljših zaposlovalcev. V Simobilu, najboljšem zaposlovalcu Zlate niti 2009 in 2010 med velikimi podjetji, so za prenos znanja izrabili tudi poletje, saj so pripravili poletno šolo s serijo delavnic, ki so jo poimenovali Smart Talks (Modri pogovori), na njih pa so med drugim obravnavali družbene medije, znamčenje, upravljanje sprememb, nove tehnologije in start up miselnost. Poletna šola je nadgradnja lanskoletnega sodelovanja s podjetjem Luna, kamor so simobilovci povabili tudi podjetji Aragon in Deus. Skupaj so pripravili sedem predavanj.