Takšen uspešen moški mora poleg obleke svoj imidž graditi tudi z avtomobilom. Poiskati mora takšnega, ki v poplavi avtomobilske pločevine ne bo preveč izstopal že na daleč. Potrebuje lepotca, ki bo v podzavest ljudi prišel počasi, a zanesljivo, spomin nanj pa ne bo nikoli zbledel. Eden takšnih adutov je brez dvoma novi limuzinski mercedes razreda E.

Sprva je morda celo malce dolgočasen in preveč rustikalen. Nekaj več pozornosti pritegne sprednja maska, ki je v paketu avantgarde brez tradicionalne Mercedesove zvezde na pokrovu, saj je ta vgravirana v sprednjo dvodelno masko hladilnika, pa še bistveno večja je.

Enako zadržana čustva so nas prevzela, ko smo se uzrli v notranjost. »Nič posebnega,« je bila naša prva misel. A bolj ko smo gledali levo in desno ter gor in dol, bolj se nam je dozdevalo, da sedimo v zelo finem avtomobilu. V središču je nevsiljiva sredinska konzola z uglajenimi linijami, ki v osrčju skriva pomemben detajl – analogno uro. Tako gosposko, tako Mercedesovo.

Takoj prepriča vožnja avtomobila. Vse teče gladko, direktno in elegantno. Prevozili nismo niti prvih stotih metrov, pa smo se za volanom počutili, kot da je mercedes E naš že vse življenje. Tudi zavoljo 7-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki nadgradi vozno udobje. Testno različico poganja dizelski motor z oznako 220 CDI, ki premore 170 konjev (125 kilovatov), kar je povsem dovolj za omejitve na slovenskih cestah. Stopalko za plin lahko sicer pritisnete do 228 kilometrov uro, za kar pa ni prav nobene potrebe. Do prvih stotih kilometrov na uro boste pospešili v 8,7 sekunde.

Tudi če boste imeli težko nogo, poraba ne sme preseči 8,5 litra na sto prevoženih kilometrov, z umirjeno vožnjo pa lahko kurite tudi samo 6,7 litra. Na dolgih poteh boste lahko napolnili še prtljažnik, ki ima 540 litrov prostora, avtomobil s pogonom na zadnji kolesi pa v dolžino meri zajetnih 4,88 metra.

Takšen avtomobil razumljivo ne more biti poceni. Osnovni model mercedesa E 220 CDI stane 44.720 evrov, še bistveno več pa boste odšteli, če vas bo premamila dodatna oprema (paket avantgarde, samodejni 7-stopenjski menjalnik, paket za ohranjanje smeri, aktivna parkirna pomoč...). Testni primerek je namreč vreden 62.917 evrov. Lep kupček denarja, a ljudje, ki se po bogatih soseskah brezskrbno sprehajajo v polo majici, ga najdejo brez pretirano dolgega gledanja v denarnico.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si