Za prvo komunikacijo večina uporabi pomežike

Kot so sporočili z omenjenega spoznavnega portala, spletno mesto združuje več kot 30.000 uporabnikov, deluje pa že več kot leto dni. V tem letu so uspeli "združiti" več kot 1000 parov, v povprečju pa so spletne zmenkarije ustvarile tri sveže pare na dan. Za prvo komunikacijo večina uporabi pomežike, ki jih omogoča spletna stran, ti pa nato prerastejo v izmenjavo sporočil.

Uporabniki in uporabnice najprej preverijo sam profil potencialnih novih znancev in znank ter njihove fotografije. Te odigrajo pomembno vlogo, saj je raziskava pokazala, da tisti z objavljenimi fotografijami prejmejo kar 7,2-krat več sporočil kot tisti brez fotografij. Uporabniki si tako vse bolj prizadevajo za objavo nenavadnih ali pa neponovljivih fotografij, saj so te za nasprotni spol privlačnejše.

Za ženske je zelo pomemben podatek osebni dohodek

Medtem ko ženske zanima dohodek partnerja, moške ne. Uporabnice portala so namreč največ klikov namenile uporabnikom, ki imajo v profilu naveden višji osebni dohodek (najvišji osebni dohodek je izjema, saj uporabnic bodisi ne zanimajo takšni profili bodisi menijo, da je uporabnik neiskren pri navajanju tega podatka). Za razliko od žensk pa so moški zanimanje za predstavnice nežnejšega spola razporedili povsem enakomerno, ne glede na podatek o njihovem osebnem dohodku.

Po navedbah omenjenega portala se za uporabo spletnih zmenkarij poleg tradicionalno mlajše populacije odloča vse več starejših uporabnikov in uporabnic; povprečna starost obeh spolov pa je med registriranimi uporabniki višja od 30 let. Najvišje število samskih uporabnikov in uporabnic je v starostni skupini med 25 in 40 let. Najbolj aktivno pa nove partnerje iščejo uporabniki in uporabnice med 20. in 30. letom starosti, pri čemer so moški v povprečju 1,5-krat bolj aktivni od žensk.

Mesečen obisk: 45.000 različnih uporabnikov

Spletno mesto NajdiLjubezen.si sicer mesečno obišče več kot 45.000 različnih spletnih uporabnikov, ki v povprečju na portalu preživijo dobrih pet minut. Registriranimi uporabniki pa na omenjenih spletnih straneh prebijejo bistveno več časa, saj si dnevno vzamejo dobre četrt ure za pregled svežih kontaktov in sporočil.

Najbolj priljubljen del portala je klepetalnica, ki je aktivna večji del dneva. Poleg visoke pozornosti, namenjene ogledovanju profilov in fotografij, uporabniki zelo radi preberejo nasvete glede zmenkov in t. i. "Dnevnik ženskarja", v katerem je moč najti veliko zabavnih vsebin s področja (spletnih) zmenkov.

Kot so še zapisali v sporočilu za javnost, so vsi v analizo vključeni podatki v celoti anonimizirani. Vpogled v vsebino sporočil ni možen, zato analiza temelji predvsem na spremljanju splošnih dejavnikov, kot so število izmenjanih sporočil, iskanje skupnih točk med najpogosteje obiskanimi profili in podobno, so še zapisali v sporočilu za javnost.