Ni je namreč bilo plati, po kateri bi od motorja, v sodelovanju z natančnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, lahko pričakovali več, kot nam je ponudil. Bil je tih in uglajen, da bi človek kaj hitro lahko pozabil, da sedi v avtomobilu z dizelskim motorjem, če ga na to ne bi spomnilo obilo navora že pri nizkih obratih (300 Nm pri 2000). Njegovih 120 konjev (88 kilovatov) je bilo hitrih in odzivnih, kar se je poznalo v končni hitrosti 207 kilometrov na uro in pospešku do hitrosti 100 km/h v 10,5 sekunde, hkrati pa je bil kljub naši dokaj »težki nogi« neverjetno varčen, saj nam je v poletni pripeki z vseskozi na polno obremenjeno klimatsko napravo na 100 kilometrov porabil vsega 5,7 litra plinskega olja. Dejstvo, da civic z omenjenim motorjem v zrak izpusti le 94 g ogljikovega dioksida na kilometer, je tako le dodaten bonus zares odličnega motorja, na katerega so Hondini razvojniki lahko z razlogom ponosni.

Če omenjenemu odličnemu motorju dodamo še pregovorno dobre vozne lastnosti, ni čudno, da smo med vožnjo tega civica zares uživali. A nekaj nas je vendarle zmotilo in utegne zmotiti tudi druge višjerasle voznike nad 190 centimetrov višine – prostor za noge. Če ste nižji od omenjene višine, težav preverjeno ne bo, sicer pa se zna zgoditi, da vas bo motil nizek položaj volana tudi v najvišji točki, ali pa visok položaj sedeža tudi v najnižji točki, kakor obrnete. Oboje skratka pomeni, da ravno idealnega položaja za kolena ne boste našli, a se tudi na malce drugačnega hitro navadite. Če pa boste v vlogi potnika, boste tudi z omenjeno višino pozitivno presenečeni nad odmerjenim prostorom na zadnji klopi, saj ga je za 4,3 metra dolgo vozilo presenetljivo veliko. Več kot soliden pa je tudi prtljažni prostor, ki ga je v osnovi za 477 litrov in se razširi do 1378 litrov.

Vsem pohvalam in zares dobri serijski opremi, zapakirani v ime lifestyle (ABS, ESP, EBD, zračne blazine in zavese, pomoč pri speljevanju v klanec, radio s CD/MP3, tempomat, vzvratna parkirna kamera, senzor za dež, volanski obroč in prestavna ročica v usnju, dvoobmočna samodejna klimatska naprava, alarmni sistem, bluetooth...), navkljub pa je cena takšne honde civic vseeno kar visoka – znaša namreč 23.980 evrov (v akciji 22.480). Kot rečeno, precej veliko, a za to človek resnično dobi odličen avto.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si