A vse vendarle ni tako črno. Ko se na tem področju namreč primerjamo z drugimi državami Evropske unije, je Slovenija v zadnjem delu razpredelnice, ki prikazuje število tatvin vozil na število prebivalcev. To kažejo statistični podatki Europola, pri katerem so za njihovo primerjavo natančno predpisali, katere kategorije vozil in katera kazniva dejanja se upoštevajo, tako da so zelo merodajni, a imajo hkrati ravno zaradi zahtevnosti pridobivanja manjši minus – zadnji dostopni so iz leta 2010, od takrat pa je šlo pri nas na slabše.

Sicer pa so se metode kraj po besedah strokovnjakov v zadnjem času precej spremenile. V avtomobile se namreč praktično niti ne vlamlja več, ampak nepridipravi v veliko primerih nekako ponaredijo ključ za odklep in vžig avtomobila. Tatovi so se ob tem tudi precej specializirali, saj se, kot pravi velik poznavalec za zaščito avtomobilov Miro Sešek, prave združbe organizirajo in specializirajo samo za eno ali največ dve znamki avtomobilov. Še več, veliko se jih specializira celo samo za določene modele posamezne znamke. Zaradi vsega naštetega tako tudi na področju varovanja avtomobilov ne gre pozabiti, da je preventiva boljša kot kurativa. Za preventivo pa lahko poskrbimo na veliko načinov, o katerih pišemo v naši tokratni temi.

»Ekstremni časi zahtevajo ekstremne ukrepe,« pravi še ena znamenita misel. Da so časi dejansko vse bolj ekstremni, pri nas priča veliko stvari, zato torej ni napak razmisliti tudi o malce bolj ekstremnih ukrepih, kot so dodatni načini zaščite vozila pred krajo. Če ne zaradi drugega, pa zaradi mirnejšega spanca.