A če ima aveo veliko različnih imen, sta osnovni obliki zgolj dve. Mi smo dva tedna sedeli za štirivratno limuzinsko različico, ki je od petvratnega avea daljša za natanko 36 centimetrov in meri 4,4 metra. Razlika v velikosti sicer ni opazna v kabini, ampak predvsem v prtljažniku, ki pri limuzinskemu aveu premore zavidljiva 502 litra. Kakšen liter gre notri več tudi zaradi dvignjenega zadka vozila. Za uporabnika pa je priročen visoko dvižni pokrov, ki omogoča bistveno lažje nalaganje in razkladanje blaga kot v kakšnem drugem avtomobilu.

Prostora je v izobilju tudi v notranjosti. Ne obstaja človek, ki se ne bi mogel usesti v avea, razen če zaradi svoje izjemne višine konkurira za vpis v Guinnessovo knjigo rekordov. Voznik si lahko hitro najde primeren položaj za volanom, brez težav se prilagodi tudi na komandno ploščo. Če je vse v najlepšem redu, kadar voznik gleda naprej, pa je drugače, ko se uzre nazaj. Predvsem ima slab pregled z bočnih položajev, ko želi preveriti promet ob vključevanju na drugi pas ali cesto. Še posebno slabo se vidi, kadar na zadnji klopi sedijo potniki, ki sicer uživajo v izobilju prostora. Tega je dovolj tudi v primeru, če sta sprednja sedeža pomaknjena povsem nazaj.

Testni primerek limuzinskega avea je v 1,4-litrskem bencinskem motorju premogel sto konjskih moči (74 kW), za katere smo pričakovali, da imajo kanček boljši odzivni čas kot »počasnih« 12,2 sekunde pri razvijanju hitrosti do 100 kilometrov na uro. Boljši občutek je, ko aveo enkrat doseže želeno hitrost, saj deluje bistveno bolj odzivno, predvsem na ravninskih avtocestah. Aveo se najhitreje pelje pri 177 kilometrih na uro, pri relativno gladkem pretikanju prestavne ročice smo pogrešali še šesto prestavo, brez nje pa je aveo na 100 kilometrov vožnje porabil 7,8 litra bencina.

V skoraj najvišjem opremskem paketu LTZ ima aveo prav vse, kar je potrebno za lagodno vožnjo. Osnovna cena avea 1,4 LTZ je 13.150 evrov, za ta denar pa kupec dobi zares veliko avtomobila. Testno vozilo je bilo dražje še za 430 evrov, kolikor stane kovinska barva.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si