Še posebno je bila ta težava pereča pri manjših avtomobilih, pri katerih je bilo oblikovalcem očitno še toliko težje vihteti svinčnike na način, da karavanska različica ne bi izpadla milo rečeno manj privlačna. Tudi karavanski renault clio je bil še v zadnji generaciji videti kot nekakšen »grdi raček«. A če smo že pri osnovni kombilimuzinski izvedenki ugotavljali, kako precej bolj privlačna je postala z novo generacijo, je pri karavanski napredek še toliko večji. Še več, ni jih malo, ki pravijo, da se jim zdi karavanski clio zdaj celo lepši od »običajnega«.

Možna sta torej dva scenarija: da so pri oblikovanju osnovne petvratne različice snovalci clia zavestno razmišljali tudi o karavanu ali pa se jim je enostavno posrečilo, da se linije kombilimuzine tako lepo nadaljujejo v daljšo karavansko različico. In ta ni daljša samo za kakšen centimeter, temveč za celih 21, kar z drugimi besedami pomeni, da karavanski clio meri 4,27 metra. Zato je logično, da ima občutno (za 143 litrov) zmogljivejši tudi prtljažnik, ki pri njem pogoltne za 443 litrov prtljage, s podiranjem zadnje klopi, na kateri je prostora prav tako veliko, pa kar za 1380. Ko se iz prtljažnika in zadnje klopi preselimo za volan, pa so ugotovitve že bolj podobne tistim iz »običajnega« clia. In te so, da v primerjavi s prejšnjim cliem pri tem ni bil storjen le velik korak, temveč kar cela koračnica naprej. Prostora je namreč tudi za visokorasle več kot dovolj, volanski obroč in sedež, ki prej tudi v skrajno dvignjenem in spuščenem položaju nista ponujala dovolj prostora za noge, se zdaj lahko dvigneta precej više in spustita mnogo niže, armaturna plošča z za dotik občutljivim zaslonom pa sploh deluje bolj moderno. Skratka, zdi se, da je clio na področju oblikovanja tako notranjosti kot zunanjosti kakšno generacijo kar preskočil, pri čemer je, kot rečeno, ta občutek pri karavanu še toliko močnejši.

Sodobno oblikovanemu avtomobilu pa se seveda poda sodoben pogonski sklop. In v vsesplošnem trendu zmanjševanja motorjev je Renaultov 0,9-litrski trivaljni turbobencinski primerek kot naročen. Z 90 konji moči (66 kilovati) in v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom je razmeroma dovolj poskočen, sape pa mu začne zmanjkovati le pri višjih hitrostih na avtocestnih vzponih, medtem ko številke povedo, da avto do stotice s tem motorjem pospeši v 12,2 sekunde in doseže največ 182 kilometrov na uro. Tudi sicer je bila vožnja z njim udobna, le obljubljeni porabi (4,5 litra) se nam bolj kot še z dvema dodatnima litroma (6,6) ni uspelo približati. Testni clio grandtour se je ob tem ponašal s stopnjo opreme dinamique, ki ga je z obilo dodatki, kot so ESP, zračne blazine, avtomatska klimatska naprava, kartica za prostoročno upravljanje, multimedijski sistem z vgrajenim zaslonom na dotik, MP3, AUX, bluetooth, USB in še marsikaj, naredila še dodatno zanimivega. Pogled na cenik razkrije, da takšnega clia pri Renaultu cenijo na 14.890 evrov, pri čemer pa ponujajo tudi redne popuste.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si