»Takega kronometra še nisem vozil,« je svoj vtis o trasi z dvema vzponoma in spustoma z zelo zapletenimi tehničnimi odseki za to prvino kolesarske »resnice« opisal Slovenec Kristijan Koren, ki je preizkušnjo opravil brez velikega naprezanja s 60. časom dneva in z manj kot petimi minutami zaostanka za Nepremagljivim. Dodatno je preizkušnjo resnice zabelilo še spremenljivo vreme, saj je občasno tudi deževalo. Tudi Froomu, ki je vozil zadnji, je otežilo zaključek prav na zadnjem spustu, a je kljub temu slavil devet sekund pred Albertom Contadorjem, slednji pa je rojaka Purita Rodrigueza ugnal za pičlih 72 stotink sekunde. Oba sta vozila po suhi cesti.

Froome si je zmago privozil na Skyev način, s perfekcijo taktike in tehnologije. Pravila namreč dovoljujejo zamenjavo kolesa, kar so pri britanski ekipi s pridom izkoristili. Froome je bil eden tistih, ki je v zadnjem delu klasično kolo zamenjal za specialko za vožnjo na čas in kljub zaostanku na vmesnem času na spolzki cesti zadnje kilometre odpeljal hitreje. »Cesta je bila preveč mokra, zato nisem tvegal. Moram pa priznati, da mi je menjava kolesa pomagala v zaključku,« je priznal Froome, ki se torej za tretjo zmago po Pirinejski in Ventouxu lahko zahvali tudi slovenskemu mehaniku Turku.

Zanimivo, da so v ekipi Saxo Bank Tinkof ubrali dve različni strategiji: Contador kolesa za zadnjih 12 kilometrov ni menjal, Čeh Roman Kreuziger ga je. Oba sta sedaj na drugem in tretjem mestu v skupnem seštevku, a debele štiri minute za Britancem. Netipični gorski kronometer je bil očiten tudi s pogledom na druge najboljše v etapi. Izmed tistih v najboljši deseterici je največ časa izgubil doslej drugouvrščeni Nizozemec Bauke Mollema (na enem izmed ovinkov se je kar naslonil na ogrado), ki je med svojimi rojaki povzročil pravo »mollemanijo«, kar bo očitno predvsem danes na legendarnem vzponu na Alpe d' Huez, kjer imajo Nizozemci že tradicionalno rezerviranega enega izmed 21 znamenitih ovinkov.

Dan pa je bil najbolj tragičen za najboljšega Francoza na dirki. Jean Christophe Peraud (Ag2r) je padel že na ogledu trase, potem pa zaradi padca na isto že počeno in potem zlomljeno ključnico končal le dober kilometer pred ciljem. Potek današnje, nemara najbolj legendarne etape bo krojilo tudi vreme. Če bo prehudo deževalo, se bodo organizatorji odrekli zamisli, da bi serpentine Alpe d' Huez prevozili dvakrat. Prenovljen kolovoz čez prelaz Sarenne naj bi bil v napovedanem hudem dežju prenevaren in tako obstaja načrt, da bo cilj etape že ob prvem vzponu do znamenitega turističnega središča.