Kako se počutite po tem, ko ste izvedeli, da boste morali znova pod nož?

Vedel sem, da nisem 100-odstotno pripravljen. Bolečine so bile hude, a ni mi žal, da sem se odločil nastopiti. Sedaj bom odšel domov v Barcelono in opravil novo operacijo. Potrudil se bom, da bom v najkrajšem možnem času znova na motorju.

Ali kljub vsem dogodkom še vedno želite postati svetovni prvak? Za Danijem Pedroso trenutno zaostajate le devet točk. Lani ste se na poti do naslova redno uvrščali na stopničke, še več, slabši kot drugi, če ste prišli do cilja, sploh niste bili.

Vsak, ki želi postati svetovni prvak, mora biti skozi sezono konsistenten. Nemogoče je, da bi na koncu sezone slavil zmago, na nekaj dirkah pa na primer padel in ne bil visoko uvrščen. Treba je končati vse dirke blizu stopničk. Lani sem bil res vrhunski, med najboljšimi nisem bil le v Assnu in Valencii, a je bilo takrat že znano že znano, da sem prvak. Ko sem začel kariero v kraljevem razredu, sem večkrat padel in se poškodoval, nato pa končno dojel, v čem je bistvo, če želim na vrh.

Ste se kaj spremenili od leta 2010, ko ste prvič postali svetovni prvak motoGP?

Pa saj od takrat še ni minilo veliko časa! Človek se v treh letih ne spremeni veliko. Seveda se želim izboljšati, tako osebnostno kot tudi kot dirkač. Tista sezona v letu 2010 je bila res sanjska, navsezadnje sem dosegel točkovni rekord. Toda tedaj sem imel motor, s katerim sem bil v prednosti pred kolegi.

Kakšen pa je vajin odnos z Valentinom Rossijem, ki je na Nizozemskem, kjer ste imeli smolo, po skorajda treh letih znova slavil zmago?

Razumeva se bolje, kot sva se pred tremi leti. Sva tudi nekoliko starejša, bolj zrela, še posebno jaz, ki sem imel le 20 let, ko sem začel dirkati v motoGP. Ni treba, da sva prijatelja, saj dirkanje z motorji ni kot igranje nogometa ali košarke, toda če je odnos dober, tudi celotno moštvo deluje bolje.

Izkušeni Rossi je v moštvo Yamahe gotovo prinesel dodano vrednost.

Občutki, ko lahko treniraš s tako izkušenim motociklistom, so nekaj posebnega, saj na stezi in motorju občutiš vsako malenkost. To pomaga tako meni, da tudi sam ugotovim, ali imam podobne občutke, kot tudi inženirjem, ki jim je veliko lažje razvijati motor in prilagajati nastavitve, če so najini občutki podobni.