Na druge note pa si želi zaigrati tudi novi note. Nissanov avtomobil note, namreč. Tako gre vsaj sklepati po videnem in slišanem na mednarodni predstavitvi nove generacije tega uspešnega japonskega avtomobila. Kar pomeni, da pri Nissanu tega niso bili primorani storiti, ker na stari način ne bi šlo več naprej, ampak so si tega pač zaželeli. »Novi note napada srce avtomobilskega B-segmenta, in sicer z atraktivnim videzom, varčnimi motorji in tehnologijo,« je razložil Laurent Marion, regijski produktni vodja za Nissanove male avtomobile, in s tem neposredno povedal, da za glavne tekmece nota ne štejejo več malih enoprostorcev, kot so ford B-max, honda jazz in mnogi drugi, temveč »klasične« predstavnike B-segmenta, kot sta ford fiesta in renault clio. Na to ciljajo predvsem zaradi dinamične oblike, ki je zamenjala bolj ostro, celo rahlo »škatlasto« podobo prejšnje generacije, pa čeprav note po drugi strani ne skriva številnih enoprostorskih prijemov, kot so številni odlagalni prostori, mizici za potnika na zadnji klopi, dvojno prtljažno dno, vzdolžno pomični zadnji sedeži in predvsem ogromno prostora v potniški kabini. In če kaj, je ravno to lastnost, s katero se note odkrito lahko pohvali tudi pred mnogo večjimi štirikolesniki. »Poglejte me. Visok sem skoraj dva metra, pa imam na zadnjih sedežih ogromno prostora,« je zatrdil Marion, o čigar trditvi pa smo se prepričali tudi sami – na vsega 4,1 metra dolžine sva drug za drugim zares udobno s skoraj iztegnjenimi nogami sedela močno nadpovprečno visoka moška. Pri čemer so bili seveda zadnji sedeži pomaknjeni nazaj. V tem primeru prtljažni prostor pogoltne za 325 litrov prtljage, ko se sedeži pomaknejo naprej (za največ 16 centimetrov), pa se poveča na 411 litrov.

Čeprav nižji kot prej, je zelo udoben tudi položaj za volanom. A ravno pri delovnem prostoru si note zasluži tudi manjšo kritiko. Prvič zato, ker volanski obroč ni nastavljiv po globini, drugič pa zaradi preveč enostavne, trde črne plastike na armaturi. Sicer pa je občutek med vožnjo dober, 1,2-litrski bencinski motor z 98 konji (72 kilovati) in 1,5-litrski dizel z 90 KM (66 kW), ki smo ju preizkusili tudi sami, bosta uspešno zadovoljila potrebe večine, note pa bo na voljo tudi s šibkejšim 1,2-litrskim bencinarjem z 80 KM (59 kW).

Novi note bo k nam zapeljal oktobra, če bo želel resnično napasti srce B-segmenta, pa bo moral to storiti tudi s primernimi cenami. Te še niso znane, naj pa bi se gibale v okviru sedanjih. Najcenejši je trenutno naprodaj za manj kot 12.000 evrov.