Del pozornosti je Kittlu odvzel kontroverzni Cavendish, ki je v zadnjih stotih metrih zadel ob Kittlovega rezalca vetra Toma Veelersa in ga zbil po tleh. »Prepričan sem, da nisem spremenil linije. Prehiteval sem ga in zadel v komolec. Upam, da je vse v redu z njim,« se je opravičeval sprinter Mark Cavendish, ki ima v svoji zbirki poleg zmag tudi niz podobnih spornih vložkov.

Nizozemska zasedba je po eni plati največje presenečenje Toura. Na svetovni lestvici elitnih 19 ekip z licenco Pro so na zadnjem mestu. Luka Mezgec je z uspehi na italijanskem Giru celo drugi mož ekipe po nabiranju točk (16), Kittel je do Toura osvojil zgolj šest točk. Na Tour je zasedba Argos prišla celo brez moža za visoko skupno razvrstitev, osredotočili so se zgolj na sprinterske etape. In sijajno jim uspeva. Na Touru velja pravilo, da že ena etapna zmaga na največji svetovni kolesarski paradi, kot je Tour, povrne tretjino povprečnega letnega sponzorskega vložka ekipe, ki je okoli 10 milijonov evrov.

Ko smo že pri številkah: po desetih etapah Toura so največ zaslužili kolesarji Cavendisheve Omega Pharma s prigaranimi 35.000 evri. Že drugi so kolesarji Cannondale s Kristijanom Korenom, ki jim na skupni račun tako z etapnimi uvrstitvami, zeleno majico in letečimi cilji seveda največ prinaša Tourminator Sagan. Za delitev po koncu Toura imajo že zbranih 32.000 evrov. Tretja po doslej zbranem zaslužku je zasedba Orice, Kittlovi Argos Shimano so peti, tik pred Skyem, ki jim z rumeno majico Frooma vsak dan na račun kapne 350 evrov.

Danes na posamičnem kronometru si Froome lahko še bolj utrdi pot k 450.000 evrom, kolikor bo nagrajen skupni zmagovalec v Parizu. Kolesarji Astane, ki jim Jani Brajkovič ne more več pomagati, so zbrali nekaj več kot osem tisočakov, najbolj ubogo pa gre zasedbi francoske državne loterije FDJ, ki je doslej nabrala zgolj dva tisočaka. Ni naključje, da so ekipe z repa te razpredelnice (FDJ, Cofidis, Sojasur, Euskatel) nekako obsojene, da lovijo drobiž in pozornost predvsem z ubežniki. Na današnji vožnji na čas tovrstne možnosti ne bo.

In kako je deseti dan doživel Kristijan Koren? »Tokrat zadnjih deset kilometrov nisem bil ob Saganu. Zaradi poškodovanega komolca se še nisem čutil popolnoma sposobnega, da se v stresnem zaključku rinem zraven. Ceste še vedno niso dovolj široke, da bilo nas vseh 180 spredaj. Pa še veter je nagajal. Če pa še Cavendish kaj zakuha, potem je, kot je. Bolečine v roki so že toliko boljše, da brez težav prestavljam na veliki verižnik, niti bolečin zaradi tresljajev ne čutim več, ne morem pa roke povsem stegniti ali pokrčiti. Kako bom odpeljal današnji kronometer, pa se bomo še domenili,« je dejal slovenski kolesar Kristijan Koren.