»Katerega koli bencinskega športa se lotim, ga hitro osvojim in sem tudi hitro pri vrhu. Tako sem eno leto vozil motorne sani in že zmagal na tekmovanju v Romuniji. Nič drugače ni bilo, ko sem dirkal na štirikolesnikih in sem bil dvakrat prvak. Lahko rečem, da je moto šport moja velika strast in da sem pri tem zelo uspešen,« začne pogovor Špindler, ki med drugim razmišlja, da bi se preizkusil tudi v reliju, vendar mu tega finance za zdaj še ne dopuščajo.
Kljub veliki ljubezni do vsega, kar ima vgrajeno bencinski agregat, pa Gorenjec na prvo mesto še vedno postavlja motocikel. Nanj je prvič sedel pri zgolj petih letih, dobro desetletje kasneje pa je dobil svoj prvi motor za motokros in začel tekmovati na dirkah. V motokrosu je vztrajal osem let, a je bil šport medijsko preslabo podprt, finančni zalogaj prevelik, odnos med tekmovalci pa vse prej kot prijateljski. Našteti razlogi so bili dovolj tehten razlog, da se je odločil presedlati v disciplino enduro dirk.
»Lahko rečem, da sem zdaj bistveno bolj zadovoljen. V motokrosu se je žal začelo dogajati, da smo bili fantje med seboj preveč sprti, številni pa so se začeli zapirati in skrivati v bokse. Enduro dirke so pravo nasprotje, saj smo vsi tekmovalci veliki prijatelji, med seboj se veliko šalimo in smejemo.« Enduro dirke sicer sestavlja več etap, vsaka pa lahko traja do deset ur in poteka po brezpotjih in gozdovih. Med drugim je njihova posebnost tudi, da tekmovalci trase sploh ne poznajo in se z njo seznanijo naknadno, ko organizatorji v njihove navigacijske sisteme vnesejo posamezne koordinatne točke. »Je izjemno zahtevno in nevarno, saj nikoli ne veš, kaj te čaka. Na dirki v Romuniji me je tako presenetila meter in pol globoka luknja,« pravi 28-letnik in pojasni, da je na zadnji dirki v štirih dneh padel vsaj petdesetkrat. »V preteklosti sem bil zadovoljen, ko sem šel na dirko, po njej pa sem se velikokrat vprašal, zakaj to sploh počnem,« o naporih, ki jih doživlja na preizkušnjah, pove Špindler in poudari, da je poleg izkušenj ključnega pomena izjemna fizična pripravljenost.
»Fizični treningi so zelo podobni tistim v preostalih športih. Obilo je fitnesa, teka in kolesarjenja, medtem ko z motorjem veliko vozim po gozdovih in brezpotjih. Občasno se pridružim tudi malce izkušenejšim motociklistom, ki mi predstavijo nove in težje trase.« In čeprav si dolgoročnih ciljev ne želi postavljati, Špindler priznava, da je njegova skrita želja zagotovo tudi nastop na slavnem reliju Dakar. »Za kaj takega potrebuješ zelo dobre sponzorje. Če bi mi jih uspelo pridobiti, bi se čez nekaj let zagotovo odločil za nastop. Zelo me namreč zanima, kam sodim in kaj lahko tam dosežem,« pogovor zaključi motociklist.