Toyotina modna, predvsem pa tuzemeljska pridobitev pa ne bo imela lahkega dela, saj se podaja v volčje žrelo, kjer prevladujejo golf, astra, focus in še precej drugih evropskih in neevropskih modelov. Že pri petvratnem aurisu je bilo jasno, da je boj med manekenkami oster in da ni dovolj le sodelovati. Karavan, ki meri v dolžino 4,56 metra, seveda lahko ponudi več kot sprejemljivo velik prtljažnik, ki je tudi sicer bistvo vsakega karavana. Ta ima v osnovi prostornino 530 litrov, povečljiv pa je na največ 1658 litrov. Uporabniki bodo pozdravili tudi sistem podiranja zadnjih sedežev z eno samo potezo. »Prtljažni del je dolg dober meter, pri podrtih sedežih v drugi vrsti pa dva metra. Veliko naših potencialnih kupcev se za tak avtomobil odloča, ker ga uporabljajo v službene in zasebne družinske namene, in auris TS z vsemi značilnostmi pokriva vse njihove potrebe,« je prepričan Fabio Capano, direktor komunikacij pri Toyoti.

Oblikovno je auris karavan povsem skladen s sodobnimi oblikovalskimi smernicami, a vseeno deluje bolj konservativno kot marsikateri tekmec. Kar pa ni nič slabega, njegove prednosti so drugje. Na primer v udobju v notranjosti in že omenjenih prtljažnih litrih. Ter v dejstvu, da so posebno ojačali podvozje in karoserijo na zadnjem delu vozila. Nekaj sprememb je tudi v notranjosti, sej voznik sedi nižje, z drugačnimi sedeži so pridobili še nekaj prostora za potnika na zadnjem sedežu. Vozniku je v pomoč električni servovolan, ki je zdaj bolj neposreden, avtomobil pa je samoumevno opremljen z ABS, ESP in še bi lahko naštevali.

»Toyota mora izražati tudi čustva, ne le zgolj že pregovorne racionalnosti,« je povedal Satoši Tanaka, namestnik vodje inženiringa pri Toyoti: »Zato smo aurisa TS zasnovali glede na dizajn, notranjo prostornost in prilagodljivost, motorno učinkovitost in zmogljivost ter varnost.« Karavanski auris, ki bo pri nas v prodaji od septembra, bo na voljo z enako paleto motorjev kot običajni, kar pomeni z dvema bencinskima (1,33-litrski z 99 konji/73 kilovati moči in 1,6-litrski s 132 KM/97 kW) in dvema dizelskima motorjema (1,4-litrski z 90 KM/66 kW in 2-litrski s 124 KM/91 kW) ter kot hibrid s skupno močjo 136 KM (100 kW). V osnovi bo 850 evrov dražji od petvratnega aurisa, najcenejši bo stal 16.100 evrov, brez upoštevanih popustov. Za letos bo na voljo 60 vozil, imela bodo 5-letno garancijo brez omejitve kilometrov.