Italijanski kuharji zahtevajo odstop političarke

Najboljši italijanski kuharski mojstri zahtevajo odstop državne sekretarke kulturnega ministrstva Ilarie Borletti Buitoni, ker jih je užalila z izjavo, da je italijanska kuhinja le slaba kopija francoske. K temu je še dodala, da ima slabo mnenje o sposobnostih italijanskih kuharjev. V intervjuju za revijo Panorama je zatrdila, da v italijanskih restavracijah že dolgo ni jedla dobre hrane. Kuharji so ogorčeni – namesto da bi promovirala kulturo testenin, pice, sladoleda in rižot, se udinja njihovim največjim kuharskih rivalom Francozom. Borletti-Buitonijeva je sicer primožena v kulinarično aristokracijo družine Buiton, ustanoviteljice podjetja, ki proizvaja ene najbolj znanih italijanskih testenin.

S srebrno žlico ima hrana boljši okus

Psihologi že dolgo menijo, da oblika, teža in barva pribora vplivajo na to, kako okusna se nam zdi hrana. Zdaj pa so znanstveniki dognali, da je res tako. Jogurt, ki ga jemo s srebrno žlico, se nam bo zdel bolj kremast in dražji, kot če isti jogurt jemo z navadnim priborom. V raziskavi so tudi ugotovili, da barva žlice vpliva na to, ali se nam bo zdel jogurt bolj sladek – pokuševalcem se je zdel najbolj sladek jogurt, ki so ga jedli z belo žlico. Ugotovili so tudi, da se ljudem zdi sir, ki ga jedo le z nožem, bolj slan. Učinek je samo psihološki, so zatrdili znanstveniki iz Oxforda. Sedaj skupaj s slavnim kuharjem Hestonom Blumenthalom razvijajo žlico, ki bi jedcem omogočila najbolj intenziven okus njegovih jedi v sloviti restavraciji The Fat Duck.

Francozi imajo raje hrano kot seks

Francozi slovijo kot dobri ljubimci in izkušeni gurmani. Toda kaj se zgodi, ko morajo izbirati med hrano in seksom? Najnovejša raziskava spletne strani Eat Your Box, v kateri so o tem spraševali 15.000 Francozov in Francozinj, je šokirala. Kar 62 odstotkov Francozov bi raje izbralo dan v kuhinji kot dan v spalnici. Se pravi, raje bi kuhali kot seksali. Kuhanje je postalo najbolj priljubljena francoska prostočasna aktivnost, celo pogostejša kot posedanje pred televizijo. To bi počelo le 28 odstotkov vprašanih.