Sebastian Vettel bi zagotovo zmagal in še povečal prednost v skupnem seštevku, a njegov odstop je zadeve le še zapletel. Kajti dirkač z največ sreče je tudi njegov največji tekmec – Fernando Alonso. Roko na srce, Ferrari si na tej dirki ni zaslužil rezultata med prvimi tremi. A ponovno se je pokazalo, da dirkač nikoli ne sme obupati, to velja tako za Alonsa kot še bolj za Marka Webbra. Petič zapored je prišel med prve tri, in to po dirki, ki je bila zanj že skorajda izgubljena. Očitno bo Avstralec do konca sezone še pokazal, da se želi od formule 1 posloviti v pravem trenutku. Ni padel v neki vzorec, primer katerega je bil Rubens Barrichello, ki ni znal ugotoviti, kdaj je dovolj, in je kariero končal z dirkami okoli 14. mesta. Glede tega je Webber precej bolj inteligenten možak.

Ferrari ostaja tam, kjer je, slab na kvalifikacijah, in ekipa, ki potrebuje nekaj sreče na dirkah. Njihova težava je, da vse naredijo sami, do sedaj pa se je izkazalo, da Italijani sami še niso bili sposobni izdelati zmagovitega dirkalnika in na noge postaviti učinkovite ekipe. Silverstone je bil torej njihova vzorčna dirka: ko imajo drugi težave, pridejo oni do polnega izraza. Ker so ta trenutek vsekakor najslabši med vodilnimi tremi ekipami. Pa čeprav je Alonso po mojem mnenju boljši dirkač kot Vettel.

Tudi Mercedes me še ni prepričal, oni so še manj »nemški« kot je Ferrari »italijanski.« Ne glede na izboljšanje forme bom v srebrne puščice verjel, ko bo dirkalnik v celoti nastal v Stuttgartu. Imajo pa to srečo, da je Nico Rosberg lepo vzgojen dirkač, ki je imel lepo življenje, v tem športu uživa in zna prenesti poraz. A če bi bil malo bolj kot Hamilton, bi imeli vojno v ekipi, kajti Rosberg ve, kdaj lahko tvega in kdaj ne, saj na življenje kot celoto gleda povsem drugače kot Hamilton, ki je v dirkača zrasel v povsem drugačnih okoliščinah. Zato bi znal zdaj Rosberg pri Hamiltonu mobilizirati še nekaj več volje do dirk in bo v prihodnje tvegal še več. A to je lahko hitro tudi napaka, saj je znano, da je Lewis zelo grob do materiala.

Je pa dirka v Silverstonu pokazala še nekaj: da ni več pravih preizkušenj, na katerih bi dirkači s svojim znanjem in intelektom lahko naredili tisti pomemben korak naprej k zmagi. Tehnika danes odloča v 80 odstotkih, dirkači so tam le, da ne naredijo večje napake, in potem lahko zmagajo.

Niko Mihelič je dolgoletni komentator dirk formule 1.