Trg spletnega oglaševanja sicer raste neenakomerno - v zahodni Evropi je letna rast znašala 9,5 odstotka, v srednji in vzhodni Evropi pa so pri evropskem uradu za interaktivno oglaševanje IAB izmerili skoraj 27-odstotno rast, je povedala Fennah.

Slovenija se je tako znašla med redkimi državami, v katerih se je spletni oglaševalski kolač zmanjšal - poraba za spletno oglaševanje se je zmanjšala le še v Španiji, na Hrvaškem in v Grčiji.

Največji delež spletnega oglaševanja na evropski ravni ustvarijo v Veliki Britaniji in Nemčiji, sledi Francija, na četrtem mestu pa je po podatkih IAB Italijo lansko leto prehitela Rusija.

Televizija še vedno predstavlja največji delež oglaševalske pogače, vendar pa ga spletno oglaševanje vztrajno dohiteva, je dejala Fennah.

Po podatkih letošnje raziskave Adex, ki jo je na konferenci predstavila Fennah, na področju spletnega oglaševanja v Evropi največjo rast beleži mobilno oglaševanje - lani je naraslo za kar 78 odstotkov na 392 milijonov evrov.

Visoko rast pa dosega tudi spletno video oglaševanje - povpraševanje po video oglasih se je v lanskem letu povečalo za več kot 50 odstotkov na skoraj 662 milijonov evrov, predvsem na račun vse večje priljubljenosti video vsebin na spletu, med drugim ugotavlja raziskava Adex, ki pokriva 26 evropskih držav, med drugim tudi Slovenijo.

Dvodnevna konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji revije Marketing magazin in Telekomove hčerinske družbe TSmedia letos poteka že drugič, na njej pa bo vrsta tujih in slovenskih strokovnjakov predavala o sodobnih digitalnih trendih, primerih dobrih praks in spletnih novostih.

Konferenca med drugim prinaša predavanja na temo digitalnih komunikacij, predstavitve najnovejših trendov s področja integracije digitalnih komunikacij v marketingu in prodaji, pogled v prihodnost medijev in družbenih omrežij ter poslovno mreženje z glavnimi igralci na slovenskem digitalnem področju.

Danes in v četrtek se bo tako v sklopu osrednjega programa zvrstilo 25 govorcev iz Slovenije in iz tujine, 17 predavanj in tri okrogle mize, v brezplačnem vzporednem programu pa bo na voljo še pet predavanj in ena delavnica. Po pričakovanjih organizatorjev naj bi se konference udeležilo okrog 300 udeležencev.