Slabenje materiala povzroča razpoke, ki omogočajo dušiku, da pronica v zavorno tekočino, kar vpliva na učinkovitost zavor, je pojasnila tiskovna predstavnica podjetja.

Kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, možne težave z zavorami niso povzročile nobene nesreče. Podjetje je prejelo več kot 90 pritožb voznikov z različnih konec sveta, ki so se pritožili, da morajo bolj trdo pritisniti na zavoro kot na začetku uporabe vozila.

Pri nekaterih vozilih lahko zaradi puščanja v hranilniku zavornega tlaka pride do prižiga opozorilne lučke in ob daljšem neukrepanju voznika postopoma do mehkejše stopalke zavore, so sporočili iz zastopnika Toyote v Sloveniji, družbe Toyota Adria.

Toyota bo vpoklicala 117.000 vozil na Japonskem, 91.000 v Severni Ameriki, 30.000 v Evropi in 3000 v azijsko-pacifiškem območju, je še dejala tiskovna predstavnica Toyote.