Smo se pa podobno že pred časom spraševali, kakšno promocijsko ali prepoznavno vrednost imajo slabe predstave športnikov. Prejšnjo soboto recimo je postal zvezda spletnega portala youtube vratar nogometnega kluba Rudar iz Velenja, ki je na tekmi proti gostujočemu Kopru prejel štiri gole, ki bi jih sicer ubranil tudi otrok. Naslov posnetkov golov na spletu je The Worst Goalkeeper Ever, The Worst GK Performance Ever, pa tudi Epic Goalkeeping Fails… Vsi posnetki skupaj so imeli v trenutku, ko smo si jih ogledovali, nekaj manj kot 300.000 klikov. Je to dobra promocija Slovenije? Vsekakor so posnetki poskrbeli za prepoznavnost naše dežele. Podobno kot tista anketa zadnjič, ki nas je uvrstila med najbolj korumpirane države na svetu. Odzivi na ogled posnetkov so različni, večina se takšni promociji naše države smeji. Le nekaj jih je bilo, ki so zapisali, da je bila tekma dogovorjena, ker je Koper potreboval zmago, da se uvrsti v evropska tekmovanja. In eden od spletnih uporabnikov je napisal »bet and click«, in s tem namigoval, da je bil rezultat tekme dogovorjen zaradi stav. V tujini takšno promocijo v športu sankcionirajo, pri nas se o dogodku resni časopisi niso razpisali. Nogometna zveza ni reagirala, izjave igralcev in trenerjev po tekmi, na kateri so padli štirje ne samo sumljivi, ampak kar smešni goli, pa so bile, kot da se ni nič zgodilo. In to ob podatku, da so nogometaši na tekmo zamudili kar eno uro. Nekateri pravijo, da je šlo za gnečo na cesti, drugi trdijo, da so klubski šefi potrebovali dodaten čas za dogovarjanje. In o čem so se dogovarjali? Najverjetneje o tem, kako bodo na youtubu promovirali Slovenijo.