Ko so pripeljali mimo Mezgec, Robert Vrečer in Grega Bole, je pod gorami še posebej glasno zagrmelo, a ne samo zaradi helikopterjev v zraku, čeprav so bili vsaj 15 minut za najhitrejšimi. Mezgec je po tem, ko je odšel domov kapetan Degenkolb, že v Cordenonsu dobil vlogo kapetana, a le za ravninske etape. »V gorah moram le hraniti moči. To mi je kar dobro uspelo. Mehaniki so nam namestili najlažje prenose. Kolega, ki se je branil, da takih v življenju nikoli ni vozil, jih je dobil po ukazu šefa. Vedeli smo, da bo zelo strmo. A meni je bilo vse tako preprosto,« je opisal Mezgec. Podobno nalogo – zgolj preživeti, je izpolnil Grega Bole. Le Robert Vrečer je znova upal, da se bo pognal v beg. »Poskusil sem, a je uspel po ravnini najmočnejšim. Na klancih sem dobil nalogo, naj peljem počasi in se hranim za naslednje dni. Klanci čez Prelaz Lonice in ta čez Reklansko dolino so bili težji, kot sem mislil,« je priznal Vrečer, ki je še na startu Mezgeca opozarjal, naj se pripravi na dež, v cilju v soncu pa točil le solze sreče.

Od zmage so solze točili Kolumbijci. Rigoberto Uran (drugi je bil Carlos Betancur), pomočnik Brada Wigginsa, je pač z napadom želel skrhati udarno moč rožnate majice Vincenza Nibalija, a jih je 1519 metrov visoko kapetan znova dobil po prstih. »Če bom odslej kapetan in mi bo Wiggins pomagal? Zelo komplicirano je to pojasniti,« se je branil Uran, ki je po obritih zaliscih Wigginsa z bujno frizuro prevzel tudi vlogo prvega rockerja v karavani.

Razmerje med vodilnimi je, potem ko je izstopil iz drugega spremljevalnega avtomobila Astane, iz prve roke razložil športni direktor Gorazd Štangelj. »Za tokratno etapo smo razmišljali o tisoč in eni kombinaciji, razpletlo se je po tisoč drugi. Nibalija etapne zmage ne zanimajo, pač pa le razmerje do največjih nasprotnikov. Zmaga Urana ni presenečenje, takšno je pač realno razmere. Na njegovo žalost je že preveč izgubil, zagotovo pa bo v naslednjih dneh še nagajal. Dobra plat današnjega dne je, da so nekateri nasprotniki, Wiggins, Gesink in predvsem Scarponi, še bolj zaostali. Evans in Nibali sta odslej na isti barki. To, kar je Nibali naredil, ni brez pomena, vsak obrat pedala je imel smisel, a je le majhen korak do cilja. Tudi 12 sekund odbitka za tretje mesto v etapi je pomembno, ni jih lahko nadoknaditi,« se je po etapi v znamenju planšarij in tvitov s ceste razgovoril Štangelj. Po nočnem počitku ekip BMC z Evansom, Columbia, RadioShack z Robertom Kišerlovskim in Lotto kar v Kranjski Gori bo današnja od Rablja pri Trbižu do Vajonta nad Belunom v znamenju spomina na ekološke rane. Giro ima pač vedno zgodbo.