Vrnimo se k mlečni formuli podjetja Danone, ki dosega na trgih v razvoju odlične rezultate. Ta produkt je namreč reprezentativni dokaz, kaj se dogaja na teh trgih. Potrošniki tudi zaradi različnih škandalov vse manj zaupajo lokalnim proizvajalcem in se obračajo k zahodnim blagovnim znamkam. Te so v povprečju precej dražje, vendar hkrati tudi bolj kakovostne. Če dodamo še njihovo znanje trženja, lahko sklepamo, da imajo zahodna podjetja lepo perspektivo na trgih v razvoju. Pri podjetjih, ki so se pravočasno usmerila na trge v razvoju, lahko hitro preberemo, da so njihovi trenutni rezultati na teh trgih odlični.

Trend, ki se je razvil v zadnjih letih, ima izredno lepo prihodnost. Zahodna potrošniška podjetja, ki so se pravočasno preusmerila, bodo še naprej dosegala lepe rezultate. Ne smemo pa spregledati lokalnih podjetij, ki šele nastajajo. Tudi tu lahko pričakujemo zgodbe o uspehu.