V range roverju se odličnost opazi na vsakem koraku, dotiku in pogledu. Materiali so naravni, usnje je mehko in ročno sešito, k celoti pa se skladajo še leseni in kovinski dodatki. Ko se oko ustavi na mogočni zunanjosti, je jasno, da je več kot le avtomobil. Je statusni simbol. V njem se vozijo člani kraljevskih družin, veleposestniki, filmski zvezdniki, nogometaši in njihove priležnice. Range roverja ima v svoji garaži tudi David Beckham, v svoji oddaji Keeping Up with the Kardashians pa z njim paradira Kim Kardashian.

Zunanja podoba ne izstopa toliko s svojimi diskretnimi in elegantnimi potezami, ampak s svojo velikostjo. Tritonski avtomobil meri v dolžino le centimeter manj od petih metrov, širok je malce več kot dva metra (2073 mm), visok pa je toliko, da čezenj vidijo zgolj košarkarji in odbojkarji (1835 mm). Zaradi velikosti je malce otežen vstop v vozilo, predvsem za tiste s krajšimi nogami. Med dodatno opremo je mogoče dobiti fiksno stransko stopnico, ki olajša vstop in dostop do strehe, a mi je nismo pogrešali, saj se nam je v preteklosti že dogajalo, da smo si v podobnih avtomobili umazali hlače, ko smo pri izstopu podrsali ob stopnico.

Tako mogočno vozilo potrebuje močan motor in range rover ga ima. Testna različica je imela pod pokrovom 3-litrski šestvaljni turbodizelski motor, ki vpreže 258 konjičev (190 kW). S takšno konjenico dobi kraljeva kočija hitre noge, saj do prvih stotih kilometrov na uro požene v 7,9 sekunde, elektronski kazalec pa skrajno mejo doseže pri hitrosti 209 kilometrov na uro. Vožnja je gladka tudi pri največjih hitrostih, zato mora voznik pozorno spremljati osrednji kazalec, saj lahko v nasprotnem primeru hitro zaide v prepovedane skrajnosti. Obilna masa vozila nima negativnih stranskih učinkov pri zaviranju, saj boste nelagodno pritiskanje proti hrbtu čutili zgolj v primeru, da boste na zavoro pritiskali pri resnično največjih hitrostih.

Za volanom smo se počutili kraljevsko udobno. Sedeži omogočajo gretje in hlajenje zadnje plati in hrbta, ki ju lahko razvajate tudi z masiranjem. Poleg bogate serijske opreme (ABS, DSC, ksenonski žarometi, triobmočna klimatska naprava, potovalni računalnik…) je imel testni range rover vogue tudi obilo dodatne plačljive opreme. Najbolj nam je bil všeč 8-palčni zaslon z dvojnim prikazom. Ko je vozilo v mirovanju, lahko televizijski prejemnik, ki lovi vse slovenske TV-postaje, spremljajo vsi potniki v vozilu. Takoj ko se avtomobil premakne, sliko vidi zgolj še sovoznik, voznik pa sliši le zvok. Slika mu namreč izgine z zaslona, a lahko kljub temu upravlja vse druge funkcije, denimo navigacijo.

Kljub svoji luksuzni notranjosti je po svoji prvinski naravi še vedno terensko vozilo. Mačji kašelj je premagovanje poti po travi, blatu, pesku, kamenju, na testu pa smo z lahkoto prevozili tudi zasnežene poti, četudi smo bili na njih pred snežnimi plugi. Na testu je bila naša povprečna poraba 10,2 litra (obljubljena je 7,5 litra). Ob takšni porabi boste morali pogosto odpirati denarnico na bencinski črpalki, toda če imate dovolj pod palcem, da ga zapeljete v domačo garažo, potem vam točenje goriva ne bo povzročalo sivih las. Range rover 3,0 TDV6 vogue v svoji serijski izvedenki stane 133.000 evrov, medtem ko bi morali za našo testno različico zbrati kar 155.400 evrov.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si.