Na startu je bilo veliko oči uprtih v dirkača Mercedesa Nica Rosberga, ki je bil najhitrejši na kvalifikacijah, a Nemec je že pred dirko dejal, da dvomi, da bo lahko držal korak z najhitrejšimi. In ta njegova napoved se je na njegovo žalost več kot uresničila. Ponovno sta na začetku dirke ton dajala Sebastian Vettel in Fernando Alonso, ki je spet odlično startal, a sanj o morebitni zmagi in bogatejši beri točk je bilo za Španca konec že v sedmem krogu. Sistem pomičnega elementa v zadnjem krilcu DRS se je namreč na njegovem ferrariju zataknil v odprti legi, kar je ne le v nasprotju s pravili, ampak celo zelo nevarno, saj je bil tako njegov dirkalnik precej nestabilen v ovinkih. In ekipi ni preostalo drugega, kot da Španca pokliče v bokse na popravilo. A ko je Alonso v naslednjem krogu, ko je izgubil kar nekaj mest, ponovno pritisnil na gumb za vklop DRS, se element zadnjega krilca ob zaviranju ponovno ni samodejno postavil v zaprti položaj. In spet je bil potreben obvezen obisk v boksih. »Naša smola s tehniko se bo enkrat končala, sreča tekmecev pa ne bo trajala večno. Delo sta mi še kako otežila dva postanka v dveh krogih, v nadaljevanju pa je bilo še težje, ker sem moral voziti brez sistema DRS,« je povedal Španec.

S tem je padel daleč nazaj v razvrstitvi, medtem pa se je Sebastian Vettel marljivo oddaljeval v vodstvu ter si privozil neulovljivo prednost. »To je bila odlična dirka, enostavno je šlo vse brez napak, od starta do cilja. Vedel sem, da moram takoj napasti z vso močjo, kar sem tudi storil, nekaj dela je bilo tako z Alonsom kot z Rosbergom, a ko se je to enkrat uredilo, je bilo sorazmerno enostavno. Dirkalnik je bil vedno boljši in hitrejši, s pnevmatikami je bilo lahko delati, tudi če sem vozil stoodstotno, se to ni poznalo na njihovih zmogljivostih. Tako sem lahko tik pred koncem dirke tudi odpeljal najhitrejši krog na dirki,« je povedal Sebastian Vettel, ki je tudi priznal, da sta mu očitno to pot oba talismana, ki ju ima skrita v čevljih za dirko, več kot pomagala. Oba sta od njegove stare mame in ta »čarovnija« je v vročem Bahrajnu delovala.

Medtem ko sta se dejansko oba Ferrarijeva dirkača nekako »odstranila« iz igre za zmago, Alonso zaradi že omenjene okvare sistema DRS, Massa pa zaradi kroničnih težav z zadnjo desno pnevmatiko, pa sta z velikimi koraki napredovala oba dirkača Lotusa. Najprej sicer Kimi Raikkonen, ki je dokaj slabo startal, a s časom je bil tudi njegov dirkalnik vedno boljši: »Čeprav ta dirka ni bila lahka, najbolj sem si jo zagrenil s slabimi kvalifikacijami in dokaj konfuznim startom, so se stvari počasi postavljale na svoje mesto. Strategija je bila očitno dobra, s tekmeci nisem imel večjih težav, tako da sem z novim drugim mestom lahko kar zadovoljen. Roko na srce, po kvalifikacijah sem zelo dvomil, da bi mi lahko uspelo priti med prve tri.«

In ne le njemu, tudi njegovemu ekipnemu tovarišu Romainu Grosjeanu, ki je več kot nujno potreboval dober rezultat. Nova šasija dirkalnika mu je očitno pomagala, saj se je boril kot lev, vozil agresivno, a pametno in previdno, ter uspeh kronal s tretjim mestom: »Kar vesel sem, da se je ponovila zgodba z lanske dirke, ko smo na zmagovalnih stopničkah stali isti dirkači. Kar velik del bremena mi je padel z ramen, občutek za dirkalnik je bil tokrat res boljši, pa čeprav je bila to zelo trda dirka. Na stezi si nismo pustili veliko prostora, moral si si izboriti vsak najmanjši košček asfalta. Bilo je nekaj dotikov, a na tej dirki sem res užival, ker sem imel v rokah dober dirkalnik.«

Četrto mesto pa je šlo v roke enemu od lepših presenečenj te dirke, dirkaču Force Indie Paulu di Resti. Do šest krogov pred koncem je še imel v rokah tretje mesto, a Grosjean je z bolj svežimi pnevmatikami pridobil krog za krogom in na koncu tudi brez večjih težav vzel mero Škotu. Ki je bil po svoje razočaran, saj si je zelo želel ekipi privoziti druge stopničke v zgodovini obstoja Force Indie, a mu tokrat to ni bilo dano. A s četrtim mestom je izenačil svoj najboljši rezultat v karieri v formuli 1.

Lewis Hamilton je bil to pot boljši od obeh Mercedesovih dirkačev, saj je znal bolje obvladovati pnevmatike, kar se pozna tudi po tem, da je z devetega startnega mesta napredoval do petega ob koncu dirke, medtem ko je njegov ekipni tovariš Nico Rosberg iz Bahrajna odšel z vsega dvema novima točkama: »Ne morem se veseliti te dirke, res ne. Bilo je naravnost grozno, kako sem se drsal po stezi, pnevmatike so bile nevozne. Ker je bilo med dirko še bolj vroče kot na sobotnih kvalifikacijah, smo to pričakovali, a da bo tako slabo, tega pa res ne. In od 27. kroga dalje sem moral še varčevati z gorivom, tako da nisem mogel več voziti na vso moč, tudi toliko ne, kolikor mi bi dopuščale pnevmatike. Žal med dirko ni bilo nobene prave možnosti, da bi lahko vsaj malo varčeval z gorivom, davek pri gorivu v prvih krogih, ko sem branil vodstvo, je bil očitno previsok.« O njegovem trčenju z Markom Webbrom med dirko pa je le dodal, da je šlo za klasično dirkaško trčenje, da pa sta oba prišla v cilj.

Mark Webber te dirke tudi ne bo ohranil v najlepšem spominu. Dejansko mu je šlo veliko stvari narobe, povedal je, da se ni prav nič zabaval v kokpitu, saj je moral stalno spremljati, kaj delajo tekmeci okoli njega, na koncu pa je hotel le še nekako privleči dirkalnik do cilja. Da, Avstralec si svoje 200. dirke v formuli 1 in 100., na kateri je osvojil točke, ni predstavljal v taki luči. »Za nameček so bile Markove pnevmatike, posebno zadnji par, ob koncu dirke povsem uničene. S takimi pnevmatikami in dvema conama DRS na stezi se bolj težko boriš s tekmeci,« je še dodal eden od odgovornih v Red Bullu Helmut Marko. S tem se je v veliko lepši luči predstavil Sergio Perez v mclarnu, ki jih je pred to dirko že slišal od vodstva svoje ekipe, da je nekoliko »premehkužen«. To pot je Mehičan pokazal zobe in si je šesto mesto priboril z odličnim bojem proti Jensonu Buttonu in v zadnjem krogu s prehitevanjem Marka Webbra. Perez je ob živce spravljal ravno Buttona, ki je ekipo med dirko kar nekajkrat po radijski zvezi pozval, naj »malce umirijo Pereza«. A Jenson bi se moral zavedati, da v tem trenutku Perez vozi tudi za nadaljevanje kariere v formuli 1 in da ne bo več poznal veliko usmiljenja.