Na stezi v Teksasu ste pozimi opravili dvodnevna testiranja. Ste pripravljeni za vnovični naskok na zmagovalne stopničke, potem ko ste bili na uvodni dirki v Katarju drugi?

Na takratne teste nimam najlepših spominov, saj na stezi nisem bil ravno hiter. Zato smo morali popolnoma spremeniti nastavitve motorja. Na kasnejših testiranjih v Španiji in Katarju sem bil zato veliko bolj konkurenčen. Sta bila pa pred vsemi v ospredju oba Hondina dirkača, še posebno Marquez. Je pa tudi res, da je bil moj moštveni kolega Lorenzo veliko hitrejši od mene.

Toda vaš cilj na dirki so gotovo tudi zmagovalne stopničke?

Seveda želim znova držati stik z najboljšimi, toda bo precej težje, kot je bilo na uvodni dirki v Katarju, kjer sem se s sedmega startnega mesta prebil v ospredje in se predvsem odlično zabaval. Skorajda sem prepričan, da bosta dirkača Honde slavila dvojno zmago, toda po drugi strani bi znala biti dirka tudi nepredvidljiva, marsikaj se lahko zgodi. Dirka in testiranje pač ni eno in isto.

Po uvodni dirki so bili vaši navijači navdušeni, tudi predstavniki sedme sile so vas kovali v zvezde. Pritisk bo kar velik?

Seveda sem zadovoljen z začetkom sezone, toda moji cilji ostajajo enaki. Če želim resno kandidirati za naslov prvaka, moram začeti zmagovati. Sem optimist, je pa najbolj pomembno, da vsako dirko posebej odpeljem maksimalno skoncentrirano in osvojim čim več točk na tistih dirkah, kjer mi steza najbolj ustreza. Toda pot do uresničitve zastavljenega cilja je še zelo dolga, pred nami je še 17 dirk.

Kakšna pa se vam zdi steza v Austinu, katere odprtje je bila novembra lani z dirko formule 1?

Celoten kompleks vključno s stezo je fantastičen že na prvi pogled, nič drugačna ni steza za vožnjo. Nekateri zavoji so tehnično zelo zahtevni, spet drugi dokaj problematični, saj se vidi, da so imeli konstruktorji pri načrtovanju v mislih predvsem formulo 1. Se pa steze z vsemi zavoji ni enostavno naučiti na pamet in je težko najti največjo hitrost za vožnjo na meji. Zdi se mi celo, da gre za najtežjo stezo, na kateri sem v svoji karieri kdaj prej vozil. Smo pa v primerjavi z moštvi, ki v Teksasu niso testirala, zagotovo v prednosti. Bodo pa uvodni kilometri zelo zahtevni in bo prave občutke težko najti.

povzeto po motorsport-total.com